Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:30:00 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۴۵۹

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۱ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارسی از ایلام، سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ایلام قرار گرفت که با تشکیل تیمی از ماموران مجرب و کارآزموده، پس از یک هفته کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس، چهار سارق حرفه‌ای شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهمان روز گذشته در چند عملیات جداگانه و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر شدند، افزود: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۴۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، منازل نیمه کاره و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

اصلاح نقطه پرحادثه محور بدره- دره‌شهر

نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: به منظور ارتقای ایمنی محورها و کاهش تصادفات، نقطه مستعد حادثه محور بدره – دره شهر اصلاح شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی تردد وسایل نقلیه در محور بدره– دره‌شهر( موقعیت پیچ تند دامداری) ایمن سازی ۲۰۰ متر از این محور شامل عملیات تعریض پل، اصلاح قوس، خاکریزی، قیرپاشی و آسفالت انجام شد.

تقاطع غیر همسطح ارغوان ایلام امسال زیر بار ترافیک می‌رود

علی‌اصغر کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از عملیات تکمیلی زیرگذر ارغوان شهر ایلام با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح ارغوان ایلام امسال زیر بار ترافیک می رود، گفت: این طرح، بخشی از زیرساخت‌های حوزه اربعین در استان است.

 وی افزود: یکی از نقاطی که در سال‌های اخیر باعث ایجاد گره ترافیکی در ایام اربعین می‌شد محدوده میدان ارغوان شهر ایلام بود، که احداث پل روگذر و زیرگذر ارغوان به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارهای شهرداری ایلام

طالب صادقیان شهردار ایلام، گفت: بیش از ۵۰ درصد اعتبارات استانی شهرداری ایلام در سال ۹۸ محقق شده است.

وی افزود: ۶۰ درصد اعتبارات شهرداری ایلام مربوط به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد نیز به بخش عمرانی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام سرقت فارسی اربعین فرمانده انتظامی شهرستان ایلام دستگیری استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد

به گزارش تابناک، نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت امروز سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد  و داوود منظور با اشاره به لزوم کاهش تکیه بر درآمدهای ناپایدار که در نوسان و عامل کسری بودجه نیز هستند بیان کرد: دولت افزایش درآمد پایدار را در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته است و این درآمدها از ۴۵ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۵۲ درصد در سال ۱۴۰۲ رسیده و برنامه برای رسیدن به ۶۰ درصد در سال ۱۴۰۳ است.

 

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر قانون برنامه هفتم توسعه را دریافت کنیم چراکه ظرفیت ها و رویکردهای جدیدی در این برنامه درنظر گرفته شده است. در اولین جلسه مجلس در سال جدید بخش دوم بودجه تحویل داده شده است و مجلس هم فورا بررسی را آغاز کرد.


منظور گفت: یکی از مطالبات مهم مردم اعطای اعتبارات بیشتر به بخش فرهنگ، گردشگری، ورزش و جوانان است و در بودجه امسال شاهد افزایش ۴۵ درصدی بودجه این بخش بوده ایم و بخش ورزش افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه داشته است. همچنین در بخش سلامت شاهد افزایش ۳۰ درصدی بودجه بوده ایم و امسال ۲۵ هزار کادر درمان و ۱۸۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه های علوم پزشکی جذب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • اگر بچه‌هایتان را دوست دارید به آن‌ها نودالیت ندهید
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • تجمع دانشگاهیان ایلام در حمایت از عملیات وعده صادق
  • هشدار؛ این غذا برای کودکان ممنوع
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد