Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فلاح شامگاه جمعه در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و محورهای مواصلاتی جنوب استان،  طی سه سال گذشته نیروهای امدادی هلال احمر ۲۹۰ حادثه مختلف را پوشش دادند.

وی با اشاره به ضرورت امدادرسانی به موقع و سریع در مناطق جنوب استان کرمان اظهار داشت: تامین نیرو و تقویت پایگاه های امدادونجات در جنوب استان ضرورت دارد و این مهم نیازمند به حمایت و توجه دولتمردان از این نهاد مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: نزدیک به ۲۱ هزار نفر در طی سه سال گذشته توسط این جمعیت در شهرستان های کهنوج، رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج و فاریاب امدادرسانی شده‌اند. 

فلاح با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار مالی جمعیت هلال احمر از ۴۲ درصد حق ثبت اسناد کشور گفت: جمعیت هلال احمر به واسطه ارائه خدمات مختلف در حوزه های بهداشت و درمان، امدادونجات و پروژه های حمایتی و معیشتی بایستی امکانات و تجهیزات آن نیز کامل و نوین باشد.  

وی با اشاره به اینکه کمک و امدادرسانی جز وظایف اصلی هلال احمر است، اظهار داشت: در حوزه اجرای کاروان های نیکوکاری و سلامت در شهرستان های جنوبی استان تا کنون ۶ میلیاردتومان خدمات داوطلبانه بهداشتی، درمانی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار جنوب استان ارائه شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان از افتتاح تعداد سه پایگاه امدادونجات در شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبارجنوب و اهدای ۲ دستگاه خودروی امدادی در مناطق یاد شده از برنامه های مهم جمعیت هلال احمر در هفته دولت خبر داد.

جنوب کرمان شامل هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت است.

برچسب‌ها کرمان جیرفت رودبار جنوب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جیرفت رودبار جنوب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کرمان جیرفت رودبار جنوب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر  مبنی بر گم شدن فردی در کوهستان های آخ تنگ خسروشیرین، تیم پایگاه کلوان با آمبولانس به منطقه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: نجاتگران با تلاش چهار ساعته ، پس از دریافت اطلاعات از همراهان فرد و ۲ ساعت کوهپیمایی،  فرد گمشده  راکه مردی ۵۲ ساله بود،  پیدا و وی را به کوهپایه کوه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • تیم امداد و نجات کوهستان خراسان شمالی چهار مفقودی را نجات داد