Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@22:38:17 GMT

افتتاح « شمیران سنتر» با 5 سالن سینما

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۸۷۶

افتتاح « شمیران سنتر» با 5 سالن سینما

«سید حمید موسوی» شهردار منطقه یک درباره ساخت پردیس سینمایی شمیران سنتر گفت: «پردیس سینمایی شمیران با 5 سالن از شنبه هفته گذشته به‌طور رسمی فعالیت خود را در محله اقدسیه آغاز کرد. هر سالن این پردیس با 4 سئانس (بعدازظهر تا شب) براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد کرونا آماده ارائه خدمات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» وی افزود: «جمعیت فعلی منطقه یک بسیار بیشتر از جمعیت پیش‌بینی شده در طرح تفصیلی است و این نشانگر کمبود سرانه فرهنگی است. بر همین اساس می‌طلبد مدیریت شهری ساخت‌وسازهای مسکونی را به حداقل برساند و سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و خدماتی توسعه یابد.» موسوی افزود: «تعداد سالن‌های سینمایی منطقه یک، محدود و برخی از آنها فرسوده بودند که در این دوره، مدیریت شهری منطقه آنها را نوسازی کرد و اکنون‌درصدد توسعه فضاهای فرهنگی، اقامتی و سالن‌های روباز نمایشی در منطقه یک هستیم.» او درباره ویژگی‌های پردیس شمیران گفت: «با آغاز به کار این سالن‌ها دسترسی مردم شمال شرق تهران به سالن‌های سینمایی فراهم می‌شود. این پردیس سالن قرمز با 154 صندلی، سالن نارنجی با ظرفیت 92 صندلی، سالن آبی با 49 صندلی، سالن سبز با ظرفیت 38 صندلی و سالن وی‌آی‌پی با ظرفیت 33 صندلی دارد. سالن‌های این پردیس از سیستم صوتی دالبی بهره‌مند هستند. مناسب‌سازی حرکتی برای کم‌توانان جسمی و حرکتی و ایجاد فضاهای سبز در بخش‌های مختلف مجموعه از ویژگی‌های این مجموعه است.»

کد خبر 528986 برچسب‌ها محله منطقه ۱ همشهری محله شهردار سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله منطقه ۱ همشهری محله شهردار سینمای ایران منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما

آفتاب‌‌نیوز :

داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست، اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفتگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است.

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی، چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری