Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@18:06:43 GMT

پنج عملی که شما را برای همیشه زشت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۹۵۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 284 کیفیت 480 اگر جزو افرادی هستید که فکر می‌کنید زشت هستید یا دیگران شما را زشت می‌دانند،‌ باید بدانید که هیچ کس زشت نیست، با پیشرفت‌های جدید تقریبا می‌توان هر زشتی را برطرف کرد، از صورت و دندان گرفته تا پوست و سایر اعضای بدن اما اشتباه نکنید، ما از شما نمی‌خواهیم که به جراحی‌های پلاسیتک و زیبایی متوسل شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو به یک سری اشتباهات روزانه می‌پردازیم که می‌توانند برای همیشه شما را زشت کنند و با اجتناب از آن‌ها دیگر لازم نیست به طور مصنوعی خودتان را زیبا کنید. موارد ساده‌ای مثل ترکاندن جوش‌های صورت می‌توانند برای همیشه صورت شما را زشت کنند یا از آن ساده‌تر، وقتی یک نفر خیلی ساده از شما می‌پرسد چه خبر و شما چیزی برای گفتن ندارید، این باعث می‌شود شما به عنوان یک شخص غیرجذاب در ذهن‌ آن‌ها ثبت شوید، به عنوان کسی که مصاحب خوبی نیست. در این ویدیو به معرفی چند مورد از این قبیل اعمال ساده و روش‌های جلوگیری از آن‌ها پرداخته شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون سوال از رئیس جمهور رمدسیویر خانم ها و آقایان سبک زندگی ویدیو فیلم زشت زشتی و زیبایی زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


وی گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!