Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:59:30 GMT

جدیدترین موتور مسابقه‌ای Indian معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۱۱۹

جدیدترین موتور مسابقه‌ای Indian معرفی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Indian به تازگی یک مدل جدید به خط تولید موتور سیکلت‌های مسابقه‌ای خود با نام FTR 1200 Carbon اضافه کرد. این دستگاه پنجمین موتورسیکلت شرکت ایندین پس از مدل‌هایی مانند FTR 1200 ،FTR 1200 S و FTR 1200 Rally است. همچنین پیش از این مدل جدید، نمونه FTR 1200 Race Replica نیز وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه همچنان اطلاعات دقیقی از زمان عرضه موتور سیکلت‌های جدید شرکت ایندین به بازار جهانی منتشر نشده است. اما گفته می‌شود مدلی که برای کشور‌های اروپایی و آسیایی در نظر گرفته شده، شامل بروزرسانی‌ها و ارتقا‌های سخت‌افزاری قابل توجه‌ای می‌شود. از تغییراتی که روی مدل FTR 1200 Carbon اعمال شده می‌توان به چراغ‌ها، گلگیر جلویی، مخزن بنزین، پوشش جعبه هوا و جنس زین اشاره کرد. قالب کلی FTR Carbon در مرکز پلتفرم جدید قرار گرفته و اگزوز تیتانیوم آکروپوویچ نیز با رنگ مشکی مات تزئین شده است.

مشخصات موتور سیکلت جدید شرکت Indian

موتور V Twin با ظرفیت ۱۲۰۳ سی‌‎سی می‌تواند ۱۲۴ اسب‌بخار را در اختیار خریداران قرار دهد و از مدل FTR 1200 S پیشی بگیرد. نهایت پردازش گشتاور نیز ۸۸.۵ پوند بر فیت شناسایی شده که با ۵۹۰۰ دور بر دقیقه همراه است. از مهم‌ترین دلایل قدرت قابل توجه FTR Carbon می‌توان به اگزوز‌های Akrapovic اشاره کرد. گفتنی است؛ این اگزوز‌ها به صورت انتخابی روی موتور سیکلت FTR 1200 S نیز قابل اعمال هستند. با وجود تمامی پیشرفت‌های مدل FTR Carboon، این موتور سیکلت از نمونه پیشین هم خانواده خود ۶.۶ پوند سنگین‌تر است.

با این حال شرکت Indian سعی داشته تا با رعایت وزن لازم و نگه داشتن آن بالای ۳۱۰ پوند، همواره هدف خود را حفظ کند.  صندلی مدل FTR 1200 Carbon با افزایش ۱۰ میلی‌متری، ارتفاع بیشتری را نسبت به FTR 1200 S به خود دیده و صفحه ترمز عقب خود را نیز ۵ میلی‌متر کوچک‌تر کرده است. گفته می‌شود قیمت در نظر گرفته شده برای موتورسیکلت FTR 1200 S مطابق با ۱۸۳۴۰ دلار مطرح شده که افزایشی ۲۴۶۵ دلاری نسبت به مدل FTR 1200 S را به خود دیده است.

بیشتر بخوانید

چگونه از هک شدن شبکه وای‌فای مطلع شویم؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتور سیکلت موتور سیکلت شرکت Indian موتور سیکلت مدل FTR 1200

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ یکی از راه‌های مهم در تحقق این شعار، استفاده از ظرفیت‌های صنعتیِ استان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین خودروهای تاریخ AMG، از میتسوبیشی گالانت تا A کلاس دو موتوره (+عکس)
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • مقایسه جدیدترین شاسی بلند لکسس با سگ! (فیلم)
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات
  • برند در سایه قانون
  • معرفی منهارت C63 S با ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور از موتور ۲ لیتر! (+عکس)