Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:40:38 GMT

تجهیز 54 خانه ورزش روستایی استان مرکزی تا پایان 99

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۱۷۷

تجهیز 54 خانه ورزش روستایی استان مرکزی تا پایان 99

ایسنا/مرکزی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از تجهیز 54 خانه ورزش روستایی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

عابد حقدادی در گفت و گو با ایسنا افزود: پیشرفت ورزش روستایی همواره مورد توجه مسئولان قرار داشته و این رویرد در ارتقای ورزش کشور تاثیر زیادی دارد.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم ورزش در روستاها می بایست هدفمند و منسجم پیگیری شود، چراکه استعداد و ظرفیت ورزشکاران روستایی همواره قابل توجه بوده و شاهد هستیم که بسیاری از قهرمانان و مدال آوران کشورمان از حوزه ورزش روستایی معرفی و مطرح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 98 تاکنون نزدیک به 100 خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده است، افزود: امکاناتی حداقلی در این خانه های ورزش روستایی قرار گرفته و می تواند مورد استفاده آقایان و بانوان قرار بگیرد. همچنین در نظر داریم تا پایان سال جاری 54 خانه ورزش روستایی دیگر را هم در استان تجهیز کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان گفت: ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری از راه های مهم توسعه ورزش در روستاهاست که البته در این مسیر، حمایت سایر مسئولان می تواند نقش ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی روستا ورزش خانه ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نسلی بی نظیر اما در حال پایان هستیم

ما بی‌نظیرترین نسلیم! ما نسل انتقالیم. آخرین بازمانده‌های نسل سنتی، و اولین اهالی دهکده مجازی نسل مدرن. ما با تمام سختی‌هایی که داشته‌ایم نسلی بی‌نظیریم. نسلی که باورهای سنتی را پذیرفت تا بر جهان مدرن غلبه کند. نسلی هستیم که هم خانواده‌ی پرجمعیت را تجربه کردیم و هم خانواده کم‌جمعیت تک فرزندی را دیدیم . نسلی هستیم که عمو، عمه، دایی و خاله برایمان بسیار پررنگ بود، و نسلی را دیدیم که کم‌کم با آن غریبه شدن.

نسلی هستیم که همسایه و هم‌محله‌ای بخش مهمی از خاطراتمان بود، و نسلی را دیدیم که در یک آپارتمان چند واحدی، کسی کسی را نمی‌شناسد. نسلی که گروه‌های گفت وگوی مان، جمع شدن‌های مان داخل کوچه بود، و نسلی را دیدیم که با ایسنتاگرام و واتساپ و تلگرام، جمع‌های مجازی تشکیل دادند اما سال تا ماه یکدیگر را نمی بینند و بعضاً نمی‌شناسند.

نسلی که روزها و هفته‌ها در خانه‌ی پدربزرگ و عمو و دایی و… می‌ماندیم، و نسلی را دیدیم که بعد از دو ساعت مهمانی در خانه‌ی پدربزرگ و عمو و دایی، در گوش پدر و مادر غر می‌زند که چرا نمی‌رویم؟
نسلی هستیم که تماشای آلبوم‌های خانوادگی، یکی از سرگرمی‌های مهمانی‌های مان بود، و نسلی را دیدیم که هزاران عکس بی‌حس را در حافظه گوشی و کامپیوتر ذخیره می‌کند و هرگز هوس نمی‌کند آنها را بار دیگر ببیند.

نسلی که در پذیرایی خانه‌هایمان فقط پُشتی و بالش‌ بود، اما با کلی مهمان و نسلی را دیدیم که مُبل، بخش زیادی از فضای خانه‌شان را اِشغال کرده است و کسی نیست روی آنها بنشیند. ما نسلی بی‌نظیریم!ما جنگ دیده‌ایم، آژیر قرمز شنیده‌ایم، دشمن بی‌رحم دیده‌ایم، بمباران و توپ و تانک و موشک دشمن دیده‌ایم. ما بی‌رحم‌ترین موجودات تاریخ را دیده‌ایم، داعش را تجربه کرده‌ایم و از آن طرف مردِ میدان را داشته‌ایم. (شهدا و جانبازان را) ......

ما با همه‌ی نسل‌ها فرق داریم. ما بی‌نظیرترین نسلی هستیم که نه قبلاً وجود داشته و نه بعدها به وجود می‌آید. در زمان ما سرای سالمندان اسمی ناآشنا بود، اما امروز در هر شهر و محله‌ای تابلوی این مراکز خودنمایی می‌کند. ما نسل انتقالیم. آخرین بازمانده‌های نسل سُنّتی و اولین اهالی دهکده‌ی مجازی نسل مُدِرن. ما با تمام سختی‌هایی که داشته‌ایم نسلی بی‌نظیریم ...

بیشتر بخوانید:
انقلاب علمی خاموش و انفعال ما / پیشگامی تولید فکر نیازمند آزاداندیشی از قیدهای تحمیلی است
استالین و پژوهش های جانبدارانه
نقد ادعای ظهور عصر پسادینی در ایران
پژوهش جانبدارانه در اتحاد جماهیر شوری

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889119

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • ما نسلی بی نظیر اما در حال پایان هستیم
  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • خانه های هلال یک مرکزی همگانی برای آموزش  تلقی می شود
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی