Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:47:54 GMT

استقرار هوای خنک در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۲۲۴

استقرار هوای خنک در استان زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلطانی کارشناس هواشناسی زنجان گفت:بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز شاهد آسمانی قسمتی ابری خواهیم بود که بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.   سلطانی افزود: روز یکشنبه نیز وزش باد نسبتا شدید ادامه خواهد یافت و در این مدت در ساعات بعد ازظهر پوشش ابر نیز با افزایش همراه می‌شود که این شرایط در برخی مناطق با بارش‌های رگباری پراکنده و رعد و برق همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او ادامه داد:دمای هوا از که از روز گذشته  به تدریج کاهش  یافته  تا روز دوشنبه  این هوای نسبتا خنک  در استان مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی زنجان وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر چهارشنبه در آئین بازگشایی یک دفتر پستی، اظهار کرد: پیربازار از شهرهای کهن و زمانی مرکز داد و ستد اقتصادی استان گیلان به شمار می‌رفت.

وی با بیان اینکه در حوزه زیر ساختی یک سری اتفاقات خوب در پیربازار اتفاق افتاده است، افزود: پیربازار زمانی که از سال ۱۴۰۰ تبدیل به شهر و شهرداری استقرار پیدا کرد باز آن شکل شهرداری را به خود نداشت اما از یک سال گذشته تاکنون شاهد تغییر و تحولاتی در این شهر بوده‌ایم.

عاشوری با بیان اینکه در گذشته بافت سنتی و روستایی در پیربازار بیشتر به چشم می‌خورد، ادامه داد: در یکسال گذشته با اقداماتی که مدیریت شهری پیربازار انجام داده این منطقه چهره شهر به خود گرفته است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه جا دارد از شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر بابت تلاش‌های انجام گرفته قدردانی کنم، ادامه داد: ما نیز در مجموعه فرمانداری و در اعتبارات سال جدید قطعاً سعی خواهیم کرد توجه بیشتری به این شهر داشته باشیم.

عاشوری با تاکید بر اینکه خدا را شکر فضای بسیار خوبی در شهر پیربازار حاکم است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های یک شهر داشتن ویژگی‌ها و امکانات برای مردم است که دفتر پست نیز یکی از الزامات این شهر بوده که خوشبختانه این مهم امروز بعد از ۱۰ سال تعطیلی در پیربازار محقق شد.

وی با بیان اینکه امروز فقط جا به جایی نامه نبوده بلکه امروز تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است، ادامه داد: با برنامه ریزی و ظرفیتی که در این مکان ایجاد می‌شود زمینه اشتغال با توجه به ظرفیت‌های موجود فراهم شود.

عاشوری با تاکید بر لزوم بهره مندی از تجارت الکترونیک در کسب و کار اضافه کرد: الکترونیکی کردن فضای کسب و کار گیلان رونق ویژه ای گرفته است که باید استمرار داشته باشد.

وی در پایان به خدمات یک سال اخیر برای مردم شهر تازه تأسیس پیربازار اشاره کرد و گفت: استقرار اورژانس، استقرار آتش نشانی، توسعه ساختمان اداری شهرداری، بازسازی شبکه آب پیربازار، پروژه آسفالت و، پیاده رو سازی، خرید امکانات و ماشین آلات جهت خدمت رسانی به مردم، ساماندهی آب‌های سطحی کارهایی بسیار خوبی که در راستای خدمات رسانی به مرذم در این شهر انجام شده است.


کد خبر 6087752

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان