Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@07:57:14 GMT

لیگ برتر امروز پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۴۲۰

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با 5 دیدار پیگیری می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در آغاز هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دیروز پرسپولیس در تبریز به مصاف ماشین سازی رفت و موفق شد با یک گل میزبان خود را شکست دهد. مهدی ترابی در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی، تک گل این بازی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بوشهر تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه پرگل ۵ به ۱ مقابل میزبان قهرنشین اش، شاهین شهرداری به پیروزی رسید و با ۲۵ امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد. در این بازی برای سبزپوشان ذوب آهن، ایوان مارکوویچ، دوبار و احسان پهلوان، محمد نژادمهدی و دانیال اسماعیلی فر گلزنی کردند و تک گلِ شاهین شهرداری را حسن نجفی به ثمر رساند.
در ادامه این هفته از مسابقات، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، شهر خودرو، تیم سوم جدول در مشهد با سایپا تهران رودررو می‌شود، ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه، سپاهان رده دومی با پارس جنوبی جم مصاف می‌دهد و از ساعت ۲۱ استقلال تهران با تراکتور تبریز، صنعت نفت آبادان با نساجی مازندران و پیکان با گل گهرسیرجان به رقابت می‌پردازند. دیدار فولاد خوزستان با نفت مسجدسلیمان هم لغو شد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز چهارشنبه ، ۸ فروردین ۱۴۰۳ هجری خورشیدی ، مصادف با ۱۶ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۷ مارس ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:

هنگام اذانِ صبــحِ امروز ســاعت ۴ و ۳۸ دقیقه

طلوعِ آفتابِ امروز ساعت ۶ و ۴ دقیقه

اذانِ ظهـــر امروز ساعت ۱۲ و ۱۷ دقیقه 

اذان مغرب ِامروز ســـــاعت ۱۸ و ۴۹ دقیقه

و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۳۴ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی دهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • اوقات شرعی نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • اوقات شرعی هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • فجر و شهر راز ، امروز هشتم فروردین به مصاف رقبا می‌روند.
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول