Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازندگان موبایل که مدت هاست بسیاری از محصولات خود را بدون هدفون روانه بازار می‌کنند، می‌خواهند شارژر را نیز از جعبه گوشی حذف کنند. گزارش جدیدی از کره جنوبی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ نیز همانند اپل احتمالاً شارژر را از جعبه برخی از گوشی‌های آینده حذف خواهد کرد.

احتمال عرضه گوشی‌ بعدی سامسونگ بدون شارژر، سازندگان موبایل که مدت هاست بسیاری از محصولات خود را بدون هدفون روانه بازار می‌کنند، می‌خواهند شارژر را نیز از جعبه گوشی حذف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش جدیدی از کره جنوبی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ نیز همانند اپل احتمالاً شارژر را از جعبه برخی از گوشی‌های آینده حذف خواهد کرد.

سامسونگ در حال بررسی امکان حذف شارژر از جعبه برخی از گوشی هاست و اگر تصمیم به چنین کاری بگیرد، احتمالاً از سال آینده برخی از محصولات سری گلکسی بدون این وسیله روانه بازار خواهند شد.

احتمال عرضه گوشی‌های بعدی سامسونگ بدون شارژر

شارژر یکی از لوازم جانبی اصلی گوشی بوده و حتی ارزان ترین گوشی‌ها نیز با آن به دست مشتری می‌رسند. تا همین چند سال پیش موبایل‌ها درگاه شارژ مخصوص داشتند و مثلاً نمی‌شد گوشی نوکیا را با شارژر سامسونگ شارژ کرد. اما حالا گوشی‌های اندرویدی از انواع پورت‌های USB ‌پشتیبانی کرده و دست کاربر برای شارژ بازتر شده است.

 امروزه تقریباً همه مردم در خانه چند شارژر دارند که می‌توان از آن‌ها برای شارژ موبایل استفاده کرد. کابل بسیاری از شارژرها نیز از آداپتور قابل جدا شدن است و این یعنی حتی اگر کابل خراب باشد و یا به گوشی نخورد، می‌توان به آسانی آن را تعویض کرد. سامسونگ با توجه به همین مساله به فکر عرضه گوشی‌ها بدون شارژر افتاده است.

این سازنده کره‌ای سالانه صدها میلیون گوشی صادر می‌کند و حذف شارژر از جعبه نیمی از آن‌ها به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها منتهی خواهد شد. حذف شارژر حتی می‌تواند قیمت گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده این شرکت را کمتر کند. در صورتی که این شرکت تصمیم به حذف آداپتور از جعبه محصولاتش بگیرد، بدون شک آن‌ها را به صورت جداگانه خواهد فروخت، چرا که بسیاری از کاربران دوست ندارند از شارژرهای متفرقه یا گوشی‌های دیگر استفاده کنند.

معلوم نیست حذف شارژر از جعبه موبایل تا چه حد در قیمت نهایی آن تأثیر می‌گذارد. سامسونگ احتمالاً با این کار به دنبال بهبود حاشیه سود گوشی‌هایش خواهد بود. این شرکت پیشتر با حذف هدفون از جعبه بسیاری از محصولاتش توانسته به این مهم دست یابد.

شایعات اخیر حاکی از آنند که اپل احتمالاً آیفون ۱۲ را بدون شارژر و ایرپاد به بازار عرضه خواهد کرد و برای اولین بار این رویه را شروع خواهد کرد. اگر اپل چنین کاری کند، انتظار می‌رود سامسونگ نیز سال آینده تصمیم مشابهی بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ شارژر تکنولوژی گوشی همراه بدون شارژر گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از گجت‌های محبوب سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو نام دارد که با توجه به قابلیت‌های متنوع و مقاومت بسیار خوب، برای ورزش‌کردن و استفاده در محیط بیرون گزینه‌ای فوق‌العاده است.

ظاهر اسپرت این ساعت هوشمند مهم‌ترین مشخصه آن است و به‌طور کلی عملکرد مناسبی را نیز ارائه می‌دهد، اگر قصد خرید این محصول را دارید پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به بررسی ویژگی‌های اصلی Galaxy Watch ۵ Pro بپردازیم.

گلکسی واچ ۵ پرو، انتخابی جذاب برای شما

ساعت مچی به‌طور معمول یکی از اکسسوری‌های محبوب است که مدل‌های هوشمند با قابلیت‌های منحصربه‌فرد که در اختیار افراد قرار می‌دهند، در این صنعت تحولی ایجاد کردند که با استقبال خوبی مواجه شد.

می‌توان گفت که Galaxy Watch ۵ Pro در دسته جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ قرار می‌گیرد که با توجه به ظاهر اسپرت خود برای استایل‌های ورزشی شما انتخاب جذابی به‌نظر می‌رسد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch۵ Pro به‌راحتی به گوشی‌های سامسونگ و دیگر دستگاه‌های اندرویدی متصل می‌شود و با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود این قابلیت را دارد که با تعدادی از مدل‌های مطرح در بازار رقابت کند.

آنچه در طراحی ظاهری گلکسی واچ ۵ پرو می‌بینید

به ظاهر این محصول که نگاه کنید متوجه ابعاد بزرگ آن می‌شوید، در واقع ساخت گلکسی واچ ۵ پرو با چنین اندازه‌ای این امکان را می‌دهد تا از یک باتری بزرگ برای منبع انرژی استفاده شود.

شاید در نظر شما اندازه ۱.۴ اینچی صفحه‌نمایش کمی بزرگ باشد اما باز هم شما با ساعتی زیبا روبه‌رو هستید که توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند. این نمایشگر شفاف، دارای لمس قوی و بسیار حساسی است که خیلی سریع به ضربه‌های شما واکنش نشان می‌دهد.

شاسی صفحه‌نمایش با استفاده از تیتانیوم ساخته می‌شود و دارای یک لایه محافظ از جنس یاقوت کبود است که می‌توان انتظار داشت در برابر ضربه‌های واردشده به‌خوبی مقاومت کند. بند سیلیکونی این ساعت نیز ظاهر زیباتری را به استایل شما می‌دهد و در حین استفاده، احساس راحتی دور مچ خود دارید.

براساس بیان سازنده در واقع گلکسی واچ ۵ پرو به‌عنوان مقاوم‌ترین ساعت هوشمند برند سامسونگ است که در مقایسه با نسخه‌های قبلی عملکرد خیلی بهتری ازاین‌نظر دارد که با توجه به برخوداری از استاندارد Ip۶۸ در برابر نفوذ آب نیز مقاوم خواهد بود.

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که برخوداری از چنین استانداردی به این معنی نیست که شما تا مدت‌زمان زیادی می‌توانید این ساعت هوشمند را زیر آب نگه دارید، در واقع امکان استفاده تا عمق ۱ متری و برای ۳۰ دقیقه مجاز است و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

در بخش کناری ساعت ۲ دکمه دیده می‌شود که با فعال‌کردن حسگرهای بیوالکتریک در این محصول هوشمند باعث می‌شوند تا اطلاعات دقیقی از فرایند ورزش‌کردن خود را مشاهده کنید.

امکانات گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ

رابط کاربری عالی از سری ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو به‌شمار می‌رود که با توجه به امکان اتصال به گوشی و تعبیه یک اپلیکیشن با عنوان Samsung Health شما می‌توانید اطلاعات مختلفی را از وضعیت سلامتی خود در اختیار داشته باشید.

استفاده از یک GPS امکان مسیریابی را به افراد می‌دهد تا در هر موقعیتی بتوانند این اطلاعات را به‌راحتی برای دیگران ارسال کنند، البته درصورتی‌که گوشی هوشمند شما از برند سامسونگ باشد قابلیت دسترسی به امکانات بیشتری را دارید.

زمانی که موقعیت مکانی مورد نظر خود را روی این ساعت تنظیم می‌کنید در طول راه با ایجاد ویبره‌هایی به شما نشان می‌دهد که باید از چه مسیری حرکت کنید و این قابلیت در هنگام دویدن بسیار کاربردی خواهد بود.

از دیگر امکانات جالب توجه در گلکسی واچ ۵ پرو این است که شما با قراردادن انگشت خود روی حسگر و با تبادل الکتریسیته بدن می‌توانید به اطلاعاتی مانند تراکم استخوان، عضله و میزان چربی پی ببرید.

با در اختیار داشتن چنین اطلاعاتی شما دید بهتری نسبت به وضعیت بدنی و سلامت خود دارید و می‌توانید فعالیت‌های ورزشی را براین‌اساس برنامه‌ریزی کنید، علاوه‌بر این‌ها حسگر تحلیل خواب نیز در این مدل دیده می‌شود.

گلکسی واچ ۵ پرو با استفاده از این حسگر بررسی‌هایی را انجام می‌دهد که شامل میزان خواب عمیق، سبک و اکسیژن خون شما می‌شود تا متوجه شوید که کیفیت خوابتان در چه حدی است.

تعبیه یک تراشه W۹۲۰ که با استفاده از فناوری ۵ نانومتری ساخته شده این قابلیت را به ساعت هوشمند سامسونگ ۵ پرو می‌دهد تا به‌راحتی تماس‌های دریافتی خود را پاسخ دهید و موسیقی پخش کنید.

نمایش اعلان‌های گوشی، پشتیبانی از برنامه‌های مختلف، برخوداری از حافظه ۱۶ گیگابایتی و ارائه اطلاعات کاملی از وضعیت سلامت را می‌توان از دیگر امکانات جذاب این ساعت هوشمند دانست.

درباره میزان شارژدهی باتری گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ بیشتر بدانید

بدون شک یکی از مشخصه‌های مهمی که برای انتخاب ساعت‌های هوشمند اهمیت پیدا می‌کند، میزان ظرفیت باتری و مدت‌زمانی است که شما می‌توانید از این محصول به‌راحتی استفاده کنید.

در مقایسه بین گلکسی واچ ۵ پرو با نسخه قبلی متوجه خواهید شد که به‌طور تقریبی این ساعت بزرگ‌تر است که در واقع اختلافی ۶۰ درصدی ازنظر ابعاد بین آن‌ها وجود دارد که با توجه به این مسئله از یک باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی بر روی این مدل استفاده می‌شود.

به‌کارگیری این باتری روی ساعت هوشمند ۵ پرو باعث می‌شود تا این محصول امکان استفاده تا ۸۰ ساعت را داشته باشد که در مقایسه با نسخه معمولی Watch ۵ چیزی در حدود ۲ برابر است.

البته باید این را در نظر داشته باشید که درصورت فعال‌بودن GPS، امکانات ورزشی و روشنایی کامل صفحه‌نمایش نمی‌توان تا ۸۰ ساعت انتظار شارژدهی از ساعت داشت.

در واقع هنگام استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو چنانچه مسیریاب را همیشه روشن نکنید، ازطرفی حسگرهای ورزشی نیز روی حالت خودکار قرار بگیرند می‌توان تا حدود ۷۲ ساعت استفاده کاربردی از باتری را مشاهده کرد.

جمع‌بندی

یکی از محصولات منحصربه‌فرد سامسونگ، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو نام دارد که با توجه به ویژگی‌ها و امکانات متنوع، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی، حسگرهای بیوالکتریک، امکان برقراری تماس و پخش موسیقی، GPS، باتری با ظرفیت کاربرد تا ۸۰ ساعت، ارائه اطلاعات مربوط به سلامت و بسیاری موارد دیگر را می‌توان در این ساعت هوشمند جذاب مشاهده کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6086585

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung