Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشی جدید نشان می دهد بیش از ۱۵ میلیارد اطلاعات حساب های کاربری سرقت شده در وب تاریک وجود دارد.

محققان شرکت امنیت سایبری«دیجیتال شادوز»  متوجه شده اند میلیاردها نام کاربری و پسورد متعلق به حساب های کاربری مختلف در وب تاریک عرضه می شوند. این اطلاعات به حساب های کاربری مختلف از حساب های بانکی گرفته تا سرویس های پخش موسیقی و فیلم تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این تحقیق اطلاعات مربوط به سرویس ها پخش موسیقی و فیلم با متوسط قیمت ۱۲ پوندبرای فروش عرضه شده اند. اما داده های مربوط به حساب های کاربری  بانکی و سرویس های مالی به طور متوسط با قیمت۵۶ پوند برای فروش عرضه شده اند و  گاهی اوقات حتی قیمت اطلاعات حساب های کاربری با کیفیت بالا به ۴۰۰ پوند نیز می رسد.

بخش اعظم اطلاعات فاش شده به مشتریان کسب وکارها تعلق داردکه در نتیجه شکاف های امنیتی برملا شده است.

ریک هولاند یکی از مدیران این شرکت امنیت سایبری می گوید: تعداد دقیق اطلاعات سرقت شده در وب تاریک بسیار زیاد است. برخی از اطلاعات فاش شده بسیار  حساس هستند و مجرمان می توانند به راحتی از آنها سو استفاده کنند.

به گفته این شرکت میزان اطلاعات سرقت شده از ۲۰۱۸ میلادی تاکنون بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرده که دلیل آن افزایش عملیات هک است. تخمین زده می شود طی ۲ سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار عملیات هک انجام شده است./مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وب تاریک اطلاعات سرقت شده حساب کاربری حساب های کاربری وب تاریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین این ماه‌ها میل شدیدی به تاریکی دارند!

زی‌سان: میل نیروی قدرتمندی است که رفتار انسان را هدایت می‌کند و اغلب جنبه‌های پنهان شخصیت ما را آشکار می‌کند. هر علامتی در مورد میل پیچیدگی‌های منحصر به فرد خود را دارد، با احساساتی که می‌توانند شدید باشند، هوس‌های پنهانی که در زیر سطح پنهان شده اند و سایه‌هایی که عمیق‌ترین آرزو‌ها را شکل می‌دهند.

به گزارش زی‌سان، با کنکاش در این جنبه‌های پنهان، درک عمیق‌تری از میل و ماهیت پیچیده علائم زودیاک به دست می‌آوریم. بیایید جنبه تاریک میل را آشکار کنیم و سایه‌های این نشانه‌های جذاب را کشف کنیم. 

متولدین آبان

افراد آبان ماهی به خاطر احساسات شدید و ارتباطات عاطفی عمیق خود معروف هستند. میل آن‌ها به سمت عمیق شدن حرکت می‌کند، و آن‌ها را در معرض امر مرموز قرار می‌دهد. جنبه تاریک میل عقرب در گرایش آن‌ها به پویایی قدرت، کاوش در موضوعات کنترل و تسلیم است. آن‌ها تمایل به امور ممنوعه دارند و اغلب به دلیل اشتهای سیری ناپذیر خود و شدت در روابط‌شان رانده می‌شوند.

متولدین دی

افراد دی ماهی انگیزه‌ای قوی برای موفقیت دارند که همین امر به خواسته‌های آن‌ها نیز تسری پیدا می‌کند. جنبه تاریک میل آن‌ها اغلب ریشه در نیاز آن‌ها به کنترل و تسلط دارد. متولد دی ممکن است فانتزی‌های مخفیانه‌ای داشته باشد که شامل مسئول بودن، اعمال قدرت بر شریک زندگی خود و جستجوی موضوعات مربوط به اقتدار و تسلیم در اتاق خواب باشد.

بیشتر بخوانید ویژگی‌های متولدین سال میمون؛ متولدین سال میمون با چه کسی ازدواج کنند؟ خصوصیات بهمن ماهی‌ها | متولدین بهمن (Aquarius) بخوانند خصوصیات دی ماهی چیست؟ | متولدین دی (copricorn) بخوانند! خصوصیات اسفند ماهی ها (Pisces) چیست؟ عنصر ماه تولد شما چیست و چه معنایی دارد؟ زنان متولد این ماه‌ها از آشپزی متنفرند!

متولدین اسفند

افراد اسفندی به دلیل حساسیت عاطفی عمیق و طبیعت تخیلی خود شناخته می‌شوند. سمت تاریک میل آن‌ها در گرایش آن‌ها به فرار از واقعیات و تخیل است. متولدین اسفند ممکن است تمایلات پنهانی برای نقش بازی کردن داشته باشند و در سناریو‌های پیچیده و بیان خلاقانه عمیق‌ترین آرزو‌های خود غرق شوند. میل آن‌ها می‌تواند اثیری و گریزان باشد که اغلب در قلمرو ناخودآگاه ریشه دارد.

متولدین خرداد

خصوصیات متولدین خرداد چیست؟ از نظر فکری کنجکاو هستند و با تنوع و تحریک رشد می‌کنند. سمت تاریک میل آن‌ها اغلب در تمایل آن‌ها به بی قاعدگی در امور جنسی و اشتیاق برای تازگی مداوم آشکار می‌شود. متولد خرداد ممکن است با ترس از تعهد دست و پنجه نرم کند و همیشه به دنبال تجربیات و ارتباطات جدید باشد تا اشتهای سیری ناپذیر خود را برای هیجان تغذیه کند. میل آن‌ها می‌تواند پراکنده و دائماً در حال تغییر باشد و ارضای آن را چالش برانگیز کند.

این چهار علامت زودیاک یعنی آبان، دی، اسفند و خرداد هر کدام دارای جنبه تاریکی از میل هستند که به احساسات و هوس‌های آن‌ها پیچیدگی می‌بخشد. درک اعماق پنهان میل در این نشانه‌ها بینشی را در مورد ماهیت پیچیده آن‌ها و سایه‌هایی را می‌دهد که آرزو‌های آن‌ها را شکل می‌دهد. یادآوری این نکته مهم است که میل یک جنبه چند وجهی از طبیعت انسان است که تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تجربیات فردی، رشد شخصی و شرایط منحصر به فرد است.

کاوش در سویه تاریک میل در نشانه‌های زودیاک به ما این امکان را می‌دهد که پیچیدگی تمایلات جنسی انسان را درک کنیم و درک عمیق تری از این نشانه‌های جذاب به دست آوریم. در هر رابطه صمیمانه، ضروری است که با احترام، ارتباط و رضایت به خواسته افراد نزدیک شویم.

tags # طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • انگلیس کاردار چین را فراخواند
  • یونیسف: آتش‌بس غزه باید حقیقی باشد تا به تاریک‌ترین فصل‌های بشریت پایان دهد
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • کشف هیولایی در کیهان
  • متولدین این ماه‌ها میل شدیدی به تاریکی دارند!