Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از اتصال بالغ‌بر ۳۰۰ مدرسه روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: اپراتورهای همراه، ۵۱۶ مدرسه روستایی استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، سید علی مرتضوی با تأکید بر اهمیت اجرای سیاست‌های برنامه ششم توسعه و سند تحول نظام آموزش‌وپرورش اظهار کرد: توسعه عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت تعلیم و تعلّم از طریق تأمین زیرساخت‌های ارتباطی از برنامه‌های مهم دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هوشمند سازی و اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات گامی مؤثر در آموزش مجازی و ارتقا آموزشی دانش آموزان در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته روستایی  است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی افزود: در فاز اول، دوم و سوم پروژه هوشمند سازی مدارس، تعداد مدارس روستایی بالای ۲۰ خانوار قابل اتصال بر بستر ADSL مخابرات، ۴۰۵ مدرسه است که تا به امروز ۳۱۰ مدرسه روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و در آینده نزدیک ۵۱۶ مدرسه روستایی دیگر توسط اپراتورهای همراه دارای سرویس می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات خراسان شمالی مدرسه اطلاعات ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه ملی اطلاعات مدرسه روستایی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان حوزه آی سی تی کردستان گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری مرزی بودن استان کردستان می‌تواند به عنوان یک مزیت مورد توجه قرار گیرد.

عابدی با اشاره به اینکه سال گذشته در 10استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام شد افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال 10 هزار دانش‌آموز کردستانی مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سال گذشته برای تأمین مالی شرکت‌ها در کشور 2هزارو 600میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی؛ در ادامه از احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت در استان کردستان و چاره‌اندیشی برای پیگیری و رفع آن‌ها از طریق وزارتخانه خبر داد.

سوری رییس پارک علم و فناوری استان هم عنوان کرد: 60 شرکت در استان کردستان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

کمبود تسهیلات و حمایتهای مالی از مطالبی بود که توسط صاحبان شرکتهای فناوری اطلاعات در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات