Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب روز شنبه در حاشیه بازدید از حوزه آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی در شهر کرمان افزود: ۱۱ هزار و ۳۵۴  دانش آموز پایه نهم متوسطه اول در سراسر استان کرمان متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم در رشته های نظری و هنرستان ها هستند.

وی ادامه داد: حدود 2 هزار و ۴۰۰ دانش آموز از این تعداد پس از کسب نمره علمی لازم و با توجه به علاقه مندی اعلام شده به ۳۹ آموزشگاه نمونه دولتی دارای رشته های نظری و تعداد ۳۰۰ نفر نیز به 2 هنرستان نمونه دولتی کرمان ورود پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه از ۱۷ خرداد ماه ۹۹ شروع و تا ۳۱ تیرماه سال جاری ادامه داشت.
اسکندری نسب بیان داشت: با توجه به حجم ابلاغی استان کرمان و میزان سهمیه دانش آموزان در هر شهرستان و منطقه، دانش آموزانی که در آزمون ورودی بتوانند بالاترین نمره را کسب کنند، جواز تحصیل در این مدارس را پیدا می کند.
نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تا نیمه مردادماه سال جاری اعلام خواهد شد.

۶۵۲ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری در هفت هزار و ۷۷۰ مدرسه استان کرمان در قالب ۳۰ هزار و ۶۵۰ کلاس درس با حضور ۴۲ هزار فرهنگی سال تحصیلی جاری را به پایان رساندند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان مدارس نمونه دولتی استان کرمان آزمون ورودی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، غرب و برخی مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به شدت و نوع بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه ابتدای هفته آینده از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و در اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار مورد انتظار است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله زار با دمای یک سردترین و ریگان با دمای ۳۶ گرم‌ترین نقطه استان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه دمای شهر کرمان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

کد خبر 747257

دیگر خبرها

  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت