Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال در حالی از روز دوشنبه ۲۳ تیر ماه آغاز می‌شود که کادر فنی تیم ملی در این مرحله ۱۹ بازیکن را به اردو دعوت خواهد کرد.

در مرحله دوم تمرینات تیم ملی حسین طیبی و سپهر محمدی۲ لژیونر کشورمان که به ترتیب در لیگ‌های قزاقستان و روسیه بازی می‌کنند، حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ بازیکن قرار است  در مرحله دوم تمرینات تیم ملی در کنار سایر بازیکنان خود را برای بازی های دوستانه که شهریور ماه در شیراز برگزار می شوند، آماده کنند.

بیشتر بخوانید:

رنکینگ فوتسال/ تیم ملی ایران در رده ششم جهان

در لیستی که قرار است ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کند علاوه بر بازیکنان ملی پوش مس سونگون و گیتی پسند بازیکنان جوان و آینده دار هم حضور خواهند داشت. مهدی کریمی، طا‌ها نعمتیان، علیرضا جوان و مسعود محمدی از جمله بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

به گفته ناظم الشریعه ملی پوشان فوتسال کشورمان تا آبان ماه و قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا قرار است ۳ اردوی دیگر را برگزار کنند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان کادر فنی تیم ملی فوتسال «ب» مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فوتسال تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان

تیم ملی فوتسال امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است



رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود