Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات هفتگی هیأت فاطمةالزهرا(س) که روزهای شنبه هرهفته بانوای سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان برگزار می‌شد، به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسات هفتگی هیأت فاطمةالزهرا (س) که روزهای شنبه هرهفته بانوای سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان برگزار می‌شد، به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام مسئولین این هیأت، این جلسه تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

براساس این گزارش، جلسه هفتگی هیأت محبان فاطمةالزهرا (س) رزمندگان غرب تهران که دوشنبه هر هفته در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود، به دلیل مهیا بودن امکانات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ادامه خواهد داشت.

مراسم این هفته به مناسبت ایام زیارت مخصوص امام رضا (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری و مدیحه‌سرایی سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس کرونا سعید حدادیان محمدحسین حدادیان مداح اهل بیت مهدیه امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم میرزایی مادر شهیدان والامقام بیژن و داوود حدّادیان کوپائی دعوت حق را لبّیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
پیکر مادر این شهیدان بزرگوار از میدان نماز به سمت گلستان شهدای کوهپایه برگزار شد.
شهیدان بیژن ۲۶ مهرماه ۱۳۶۴ در منطقه مریوان کردستان در حین دیده بانی به واسطه موج انفجار ناشی از خمپاره و برادر این شهید، داوود حدّادیان ۱۸ آذرماه ۱۳۶۶ در منطقه فاو بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • ببینید | دومین شعرخوانی محمدحسین ملکیان شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در نخستین شب چهارمین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیأت وزیران رسید
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد