Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:18:24 GMT

اقتصاد انگلیس امسال ۱۰ درصد کوچک می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۶۸۲

اقتصاد انگلیس امسال ۱۰ درصد کوچک می‌شود

موسسه اعتبارسنجی مودیز پیش‌بینی می‌کند تولید ناخالص داخلی انگلیس ۱۰.۱ درصد در سال جاری میلادی کوچک شود که شدیدترین رکود در بین اقتصادهای بزرگ عضو جی۲۰ است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، موسسه اعتبارسنجی مودیز در روز جمعه هشدار داد انگلیس بیشترین رکود اقتصادی را در بین اقتصادهای بزرگ دنیا در سال جاری میلادی تجربه خواهد کرد و همه‌گیری ویروس کرونا بدهی ملی این کشور را به حدود یک چهارم تولید ناخالص داخلی آن می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طبق گزارش مودیز، جدیدترین بسته محرک اقتصادی دولت انگلیس به ارزش 30 میلیارد پوند (37.9 میلیارد دلار) که در همین هفته اعلام شده باعث بهبود تدریجی اقتصاد این کشور خواهد شد ولی فشار بیشتری بر شرایط مالی انگلیس وارد می کند.

 گروهی از تحلیل گران موسسه مودیز طی یادداشتی نوشتنند:« بدهی عمومی انگلیس 24 درصد نسبت به 2019 افزایش می یابد و به 109 درصد تولید ناخالص داخلی در سال جاری میلادی می رسد».

«  ما پیش‌بینی می‌کنیم تولید ناخالص داخلی انگلیس 10.1 درصد در سال جاری میلادی کوچک شود ولی انتظار داریم در نتیجه برداشته شدن تعطیلی های ناشی از همه گیری ویروس کرونا، اقتصاد روند رشد تدریجی خود را آغاز کند و رشد اقتصادی انگلیس در سال آینده میلادی به 7.1 درصد برسد».

بیکارشدن 5 هزار کارگر در بخش خرده‌فروشی انگلیساقتصاد انگلیس بیشترین رکود را طی 41 سال گذشته تجربه کرد

 موسسه اعتبارسنجی فیچ هم اعلام کرد انتظار دارد اقتصاد انگلیس 9 درصد در سال جاری میلادی کوچک شود. این موسسه قبلا رکود اقتصادی انگلیس را 7.8 درصد پیش بینی کرده بود. کسری بودجه انگلیس هم احتمالا 17 درصد تولید اقتصادی آن خواهد بود.

 موسسه مودیز اعلام کرد:« پیش بینی های ما نشان می دهد رکود اقتصادی انگلیس بیشتر از سایر اقتصادهای گروه جی20 بوده است. بی ثباتی همیشگی در مورد مسئله برگزیت مانع رشد اقتصادی انگلیس در نیمه دوم سال جاری میلادی می شود.

 صندوق بین‌المللی پول ماه گذشته بدبینی کمتری نسبت به اقتصاد انگلیس داشت و پیش‌بینی می‌کرد فرانسه، ایتالیا و اسپانیا رکود بزرگتری را نسبت به انگلیس تجربه کنند.

انتهای پیام/41

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... انگلیس در میان گروه ۷ بیشترین آسیب را از کرونا دیده است ۳۱ درصد مردم انگلیس خواستار تغییرات بزرگ در اقتصاد پس از کرونا هستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ناخالص داخلی سال جاری میلادی اقتصادی انگلیس اقتصاد انگلیس پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد.
رئیس کل دادگستری در این آیین که با حضور مسئولان اقتصادی برگزار شد، گفت: باتوجه به فرماشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های صادره از قوه قضائیه، تکالیفی در راستای حمایت از اقتصاد بر عهده دادگستری نهاده شده است.
شعبانی گفت: امر تولید نیاز به هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها دارد بر این اساس دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد تا پیگیر مشکلات اقتصادی و یافتن راه حل با همفکری صاحبنظران باشد.
وی تصریح کرد: همکاری دستگاه قضا در مسائل اقتصادی، این بود که پرونده‌های اقتصادی را از فرایند دادرسی عادی خارج کنیم و رسیدگی آنها زود تعیین تکلیف شود.
معاون اقتصادی استاندار هم با بیان اینکه طبق بررسی‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، ۱۵ درصد مسائل واحد‌های تولیدی در ارتباط مستقیم با دستگاه قضاست ابراز امیدواری کرد: با افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری، مدت زمان دادرسی به پرونده‌های اقتصادی کوتاهتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • پیش بینی چشم انداز منفی اقتصادی تل آویو بدلیل تنش با ایران
  • پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است