Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: 6 هزار و 510 میلیارد ریال سهم این استان از 400 هزار میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارات بیماری کرونا در کشور است.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی؛محمد تقیآبایی با بیان این مطلب اظهار کرد: 6 هزار و 510 میلیارد ریالسهم این استان از 400 هزار میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارات بیماری کرونادر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبایی‌ افزود: 21 هزار واحد کسب و کار در استان مرکزی به واسطه اینبیماری دچار آسیب و خسارت شده‌اند که تاکنون حدود 2 هزار و 800 واحد برایدریافت تسهیلات ثبت‌نام و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
وی بیان کرد: از اسفندماه 98 و با شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی،تاکنون 9 هزار نفر متقاضی بیمه بیکاری در این استان ثبت‌نام کرده‌اند که ازاین تعداد بر اساس قانون بیمه بیکاری، هشت هزار نفر مشمول شناخته شده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از مجموعهشت هزار نفر مشمول بیمه بیکاری این استان، سه هزار و 500 نفر به واسطهبیماری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند.
آبایی عنوان کرد: دولت برای پرداخت بیمه بیکاری این قشر 12 هزار و 800میلیارد ریال اعتبار به صندوق بیمه بیکاری اختصاص داده که تاکنون مبالغینیز در این خصوص پرداخت شده و پرداخت سایر مشمولان بیمه بیکاری استانمرکزی نیز در دست بررسی است.
استان مرکزی دارای 12 شهرستان و بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفاه اجتماعی استان مرکزی میلیارد ریال بیمه بیکاری هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به تاریخ پنجم تا یازدهم اردیبهشت به عنوان هفته کارگر گفت: در این هفته با اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه از کارگران قدردانی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه به‌مناسبت هفته کار و گارگر بیش از 300 برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود، گفت: پنجم تا یازدهم اردیبهشت  "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه متفاوت هدف‌گذاری شده است.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی با عنوان «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  تصریح کرد: تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش  قشر کارگر در جامعه در برنامه‌های امسال تدارک دیده شد.

باقری خاطرنشان کرد: تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برنامه‌های متعددی را تدارک دیدند.

وی غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، در کنار برگزاری سی و پنجمین جشنواره قدردانی از نخبگان جامعه کار و تولید را گوشه‌ای از برنامه‌ها دانست و تاکید کرد:  تجلیل از 20 کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه و مسئول ایمنی نمونه در کنار برگزاری مانور ایمنی در کارگاه های پرخطر در سراسر استان، از جمله برنامه‌هاست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به دیدار با خانواده شهدای کارگری نیز اشاره کرد و گفت: با برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری دیدار با کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان انجام می‌شود.

وی نیروی کار را مهمترین سرمایه کشور دانست و بیان کرد: مجموعه  کار و تعاون و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

باقری به احیای تعاونی‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد نیز اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم در جهش تولید در شعار امسال توجه شده است و این به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است