Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@11:02:33 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور 

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۷۹۳

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور 

خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 09:18 - 21 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۳۹۰

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با میزان گفت: ترافیک در محور هراز (جنوب به شمال) حدفاصل سه راهی چلاو تا تونل شماره یک سنگین  است.

 

وی افزود:  تردد در محور‌های چالوس و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار کرد: محور‌های چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و محور هراز، آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 

این مقام انتظامی اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده گلدشت و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین گزارش شده است.  

 

وی اظهار کرد: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و گیلان گزارش شده است.  

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی گفت: ترافیک در آزادراه پردیس– تهران محدوده فاز ۲ شهر پردیس سنگین و در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت، روان و بدون مداخله‌های جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه‌داد: ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده شرکت ماموت حدفاصل پل فردیس تا پل «کلاک» و در محور شریف‌آباد- تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران سنگین و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع، نیمه سنگین گزارش شده‌است.

یوسفی اضافه‌کرد: محور گشت- سراوان، محور هشتگرد- طالقان، محور جالق- سراوان، محور مهرستان- ایرانشهر، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان، وازک- بلده و پونل- خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد