Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:32:45 GMT

خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۸۰۳

خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مدیرعامل شرکت توانیر هفته گذشته در سفر به مشهد گفت: زیرزمینی کردن تاسیسات برق در کلانشهرها راهکار جدید در احداث تاسیسات صنعت برق است.

محمدحسن متولی زاده در بازدید از پست ۱۳۲ کیلوولت زیرزمینی خیابان جانباز مشهد افزود: در شهرهای بزرگ که مرکز تجمع بار شبکه برق و مصرف آن زیاد است، نیاز به ساخت تاسیسات و شبکه‌های برق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اغلب برای انتقال برق بین شهرها از شبکه‌های هوایی استفاده می‌شود ولی در مراکز شهر این اقدام امکان پذیر نیست و راهکار صنعت برق برای حل این مشکل ساخت تاسیسات به روش زیرزمینی است.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هم در سفر به سبزوار گفت: ۳۰ هزار پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در ۶۱ رشته مختلف دینی، قرآنی، هنری، فرهنگی و مهارتی برای دانش‌آموزان کشور از طریق شبکه شاد فعال شده است.

سید جواد حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار افزود: فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت از ۱۴ تیر آغاز شده و حدود ۲۰ درصد دانش‌آموزان کشور در این پایگاه‌ها نقش آفرینی خواهند کرد.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی شبکه شاد که یک پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش است دانش‌آموزان از برنامه‌های آن در فضای امن بهره‌مند می‌شوند و هر هفته نیز ۱۶ محتوای ویژه برای این پلتفرم طراحی شده که دانش‌آموزان استثنایی از این فرصت در اوقات فراغت بهره‌مند شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در جریان سفر هفته گذشته خود به مشهد گفت: با همه محدودیت‌های بین‌المللی و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم و بیماری کرونا، طی چهار ماه ابتدای امسال انعقاد قرارداد برای واگذاری زمین به واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایران نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج برابر شده است.

محسن صالحی نیا  در مراسم معرفی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: این آمار نشان می‌دهد هنوز اقبال سرمایه‌گذاری در صنایع در کشور زیاد است و این مسوولیت مدیران صنعتی برای تامین زیرساخت‌های لازم را سنگین‌ترمی‌کند.

وی یکی از اهداف این نهاد در سال جاری را ساخت شهرک‌های صنعتی یکپارچه در کشور دانست و ادامه داد: هدف اصلی ایجاد شهرکی است که همه حلقه‌های زنجیره یک صنعت از مواد اولیه تا بسته بندی بندی و صادرات محصول نهایی در یک شهرک مستقر شوند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در سفر هفته گذشته خود به مشهد گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ظرف سه هفته اخیر در استانهای جنوبی و جنوب غرب کشور روند رو به افزایش داشته است.

دکتر قاسم جان‌بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در جمع خبرنگاران روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را در استانهای خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایشی اعلام و بیان کرد: این افزایش در خراسان رضوی نیز متاثر از استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی و شرایط خاص کلانشهر مشهد است.

وی ادامه داد: اردیبهشت ماه گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به حداقل رسید اما اخیرا شمار مراجعه‌های سرپایی، بستری و بیماران بدحال افزایش چشمگیر داشته است.
 

برچسب‌ها مشهد سید جواد حسینی قاسم جان بابایی محمدحسن متولی زاده شرکت توانیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سید جواد حسینی شرکت توانیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مشهد سید جواد حسینی شرکت توانیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است