Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به ظرفیت تولید ماسک در استان اشاره کرد و گفت: تا پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می شده است.

وی با اشاره به اینکه تولید ماسک پس از شیوع بیماری کرونا در استان البرز افزایش چشمگیری داشت، گفت: طی دو ماه گذشته چند کارخانه در استان برای تولید ماسک اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در حال حاضر شش کارخانه در استان در حوزه تولید ماسک فعالیت می‌کنند.

ربیعی اضافه کرد: ظرفیت تولید ماسک در استان البرز پس از شیوع ویروس کرونا به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد در روز رسیده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که اکنون کارخانه‌های تولید ماسک استان البرز در تأمین مواد اولیه از جمله پارچه مِلت بلون و کش با آن مواجه هستند، گفت: در این زمینه نیز به دنبال واردات این مواد اولیه هستیم تا نیازهای کارخانه‌های داخلی مرتفع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: اگر مشکل تأمین مواد اولیه حل شود استان البرز ظرفیت تولید روزانه دو میلیون ماسک را دارد.

ربیعی همچنین گفت: در حال حاضر البرز جزو استان‌های پیشرو در تولید ماسک است.

کد خبر 4970646

منبع: مهر

کلیدواژه: استان البرز شهرستان کرج سازمان صنعت معدن و تجارت البرز ماسک طبی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی استان البرز مواد اولیه تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود