Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:40:12 GMT

زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۲ سال حبس آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۹۰۸

زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۲ سال حبس آزاد شد

رضا ذوالفعلی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به همت شورای حل اختلاف حوزه ۲۰ و ۳۱ زندان یزد و ستاد دیه استان مددجو محکوم به قصاص با اعلام رضایت اولیای دم از مجازات اعدام نجات یافت.

وی افزود: آخرین نشست مصالحه و رضایت برای رهایی مددجو محکوم به قصاص با حضور حجت الاسلام اصغر ملانوری، مسئول فرهنگی زندان مرکزی، اسلام افشون رئیس شورای حل اختلاف شعبه ۲۰ و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، بهنام زارع حجت آبادی دبیر شورای حل اختلاف شعبه ۲۰ زندان یزد و جمعی از خیرین در سالن شهید بهشتی اداره کل زندان‌های استان یزد برگزار شد که در این نشست پس از گفتگو با وکیل اولیای دم در نهایت با اخذ رضایت، محکوم از مجازات قصاص نفس رهایی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفعلی نژاد عنوان کرد: با صلح و سازش و اخذ رضایت از اولیای دم، این زندانی بعد از ۱۲ سال از زندان آزاد شد.

کد خبر 4970676

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ستاد ديه استان يزد ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از مرگبارترین موارد حیوان آزاری در این کشور در سال های اخیر، یک مرد جوان اهل کره جنوبی به دلیل کشتن ۷۶ گربه به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.

به گفته دادگاه منطقه چانگ وون در جنوب شرقی کره جنوبی، این مرد جوان که بیست و چند ساله است، هفته گذشته به دلیل نقض قانون حمایت از حیوانات در کره جنوبی محکوم شد. دادگاه هویت این مرد را اعلام نکرد.

طبق حکم دادگاه که توسط آسوشیتدپرس منتشر شد، این مرد بین دسامبر تا سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل نفرت عمیق از حیوان، این گربه‌ها را کشته است.

دادگاه این حکم را به این خاطر صادر کرد زیرا او بارها و بارها مرتکب «جنایت هایی که وحشیگری آنها قابل توصیف نیست» شده بود.


همچنین دادگاه با تایید اینکه در این حکم به دلیل عدم سوء پیشینه این مرد و ابراز ندامت از جنایات در نظر گرفته شده است، افزود: وضعیت روحی و روانی مرد ، انگیزه ارتکاب جنایت بوده است.

در حالی که این مرد خواهان تجدیدنظر شده است، بورامی سئو، مدیر دفتر کره جنوبی انجمن بشردوستانه بین المللی، گفت: "این حکم نشان دهنده علاقه فزاینده جامعه کره به حیوانات و عدم تحمل ظلم وحشتناکی از این دست است."

منبع: آسوشیتدپرس

کد خبر 846859 برچسب‌ها خبر مهم کره جنوبی حیوانات خانگی

دیگر خبرها

  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم