Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت خودداری از برگزاری مراسم‌ عزا و عروسی، اظهار کرد: این افراد می‌توانند هزینه مراسماتشان را برای تامین لوازم حفاظت فردی از جمله ماسک برای خانواده‌ها و افراد بی بضاعت صرف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر محمد حسین صومی  با اشاره به وضعیت قرمز در ۱۲ شهرستان آذربایجان شرقی تا پایان روز پنجشنبه هفته گذشته ، بیان کرد: این شهرستان‌ها شامل تبریز، مراغه، مرند، میانه، اهر، بناب، چاراویماق، سراب، هشترود، هریس، جلفا و هوراند بوده و نماز جمعه این هفته در این شهرستان‌ها با همکاری صمیمانه ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شناسایی روزانه ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰۱ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۲۷ نفر به کمک دستگاه تهویه مکانیکی تنفس می‌کنند و بدحال هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی شاخص‌ها از جمله افزایش تعداد بستری‌ها نشان می‌دهد که در وضعیت اضطراری قرار داریم و روزانه حدود ۱۸۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری و ۱۵۰ نفر ترخیص می‌شوند.

دکتر صومی افزود: آب و هوای تبریز و بسیاری شهرستان‌های استان برای انتشار ویروس کرونا مساعد بوده و قرار داشتن استانمان در فصل مسافر پذیری نیز به انتشار آن دامن زده است.

وی در خاتمه سخنانش گفت : هرچند میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در این هفته نسبت به هفته گذشته حدودا دو برابر افزایش یافته است، اما همچنان از مردم خواهش می‌کنیم تا همکاری و همراهی‌شان را با نظام سلامت ادامه دهند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز