Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:52:12 GMT

شرایط رفت وآمدهای دریایی مساعد است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۷۹۳۱

شرایط رفت وآمدهای دریایی مساعد است

کیانوش عارفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: امروز شنبه وزش بادهای سطحی در هرمزگان پیش بینی می‌شود و احتمال رگبار پراکنده در ساعت بعدازظهر ضدر ارتفاعات هرمزگان دور از انتظار نخواهدبود.
وی بیان داشت: ️از فردا یکشنبه با تاثیر مجدد سامانه مونسونی و افزایش بادهای جنوب شرقی در دریای عمان، شرایط رگبارهای تابستانه در مناطق مرتفع استان هرمزگان مساعد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: فردا یکشنبه دریا در محدوده شرق تنگه هرمز تا سواحل جاسک با افزایش بادهای جنوب شرقی (در ساعت صبح تا ظهر) متلاطم پیش بینی می‌شود.
عارفی گفت: طی امروز شنبه باتوجه به پایداری هوا، شاهد افزایش دما در بیشتر نقاط هرمزگان خواهیم بود که این روند افزایشی با توجه به کاهش رطوبت نسبی هوا، در مناطق شرقی استان محسوس تر خواهدبود.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی هرمزگان دریای عمان هرمزگان خلیج فارس تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی هرمزگان دریای عمان هرمزگان خلیج فارس تنگه هرمز اداره کل هواشناسی هرمزگان دریای عمان هرمزگان خلیج فارس تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،لطفی با اشاره به اینکه بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی، تدوام ناپایداری‌ها را تا امشب البته با شدت کمتر از روز گذشته انتظار داریم افزود: بارش را بیشتر در نیمه شرقی استان و نیمه‌ی جنوبی شهرستان طبس خواهیم داشت .

وی گفت: همچنان احتمال وقوع رواناب و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها برای این مناطق وجود دارد .


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود:  امشب ادامه روند کاهشی دمای هوا را در منطقه خواهیم داشت و برای ارتفاعات تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می شود. 

لطفی گفت: عدم صعود ارتفاعات، خودداری از اسکان جابه جایی یا چرای دام در حاشیه‌ی مسیر‌ها و رودخانه‌های فصلی و همین طور رعایت سرعت مطمئنه به خصوص در جاده‌های کوهستانی را توصیه می‌کنیم.

وی افزود: صبح امروز سردترین ایستگاه زهان با کمینه دمای ۷درجه و روز گذشته ایستگاه فرودگاهی طبس با بیشینه ۲۱درجه گرمترین گزارش شده است. 

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی  گفت: برای  مرکز استان نیز تغییرات دما بین ۱۱ درجه سلسیوس و ۱۳درجه سلسیوس ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • احتمال بارش های پراکنده در مناطق مرتفع هرمزگان
  • ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین