Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

اصغر همت بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تجربه این روزهای کرونایی خود گفت: اخیراً فکر می‌کردیم که می‌توانیم یک نفسی بکشیم اما اوضاع دوباره بدتر از قبل شده است و فکر می‌کنم خانه نشینی سه ماه اول را باید جدی تر ادامه بدهیم. حتماً ماسک می‌زنم و حتی به همسرم گفتم بیا در منزل هم ماسک بزنیم!

اخبار چهره ها - وی در پاسخ به این سوال منصور ضابطیان در برنامه رادیویی «پنجشنبه جمعه» که آیا تا حالا گول کسی را خورده است، توضیح داد: از تهیه‌کننده‌ها با سرفصل‌های مختلف همیشه گول خورده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی کلاه دیگری سرم رفته است. اما شاید جالب‌ترین گول خوردنم به روز فوت زنده‌یاد علی حاتمی جلوی تالار وحدت برگردد. آقایی از شهر مقدس مشهد آمد و گفت می‌خواهد برای من و خانم اسدی شرایطی را فراهم کند که به مکه برویم. آن زمان سال ۷۴ یا ۷۵ بود، ۵۰۰ هزار تومان به او دادیم و قرار شد بقیه‌اش را بدهیم. بعد متوجه شدم که این آقا کلاً برای ما فیلم بازی کرده است. که وقتی مادر مرحوم همسرم به من گفت که شما چرا گول خوردید. گفتم او آنقدر خوب بازی کرد که حاضرم آن ۵۰۰ هزار تومان را به عنوان ناز شصت بازی خوبش به او بدهم. یک بار هم یک آقایی خودش را وکیل معرفی کرد برای معافیت پسرم که آن هم کلاه گشادی سر ما گذاشت.

وی یادآور شد: متاسفانه این‌طور است راحت گول می‌خورم. یک جمله‌ای در نمایشنامه «کسب و کار آقای فابریزی» داشتم که سال ۷۶ از تلویزیون پخش شد و با خاکی کار کرده بودم. گفتم: «همیشه اعتماد به دیگران برایم موفقیت آورده است.» ولی فکر می‌کنم این فقط یک جمله در یک نمایشنامه بوده است.

رییس سابق  خانه تئاتر همچنین در پاسخ به این پرسش که تا به حال به کسی پول قرض داده‌اید که به شما بازنگرداند، گفت: بله. حتماً فراموش کرده است. ولی خودم واقعاً همیشه سعی کرده‌ام که بلافاصله یادداشت کنم و بدهکار کسی نباشم. شاید کسی از من هم طلبکار باشد ولی من یادم رفته باشد. عمداً به کسی بدهکار نبوده‌ام. سهواً جایزالخطا است.

پس از ۶۸ سال، برای اولین بار ۶ ماه است که به شیراز نرفته‌ام!

وی درباره اینکه تا به حال آش سبزی پخته است، توضیح داد: نه تا به حال نپخته‌ام. من آشپز بدی نیستم. اما هیچ وقت جرات نکرده‌ام. چون فکر نمی‌کنم کار ساده‌ای باشد. با وجود اینکه این نوع آش را بسیار دوست دارم. یکی از ذوق و شوق‌هایم از رفتن به شیراز این است که بروم صبح آش سبزی بخورم. الان حدود ۶ ماه است که به شیراز نرفته‌ام، برای اولین بار در این زندگی ۶۸ ساله این اتفاق افتاده است. می‌خواستم یکی دو هفته پیش بروم اما اوضاع آنجا هم خراب شده است. با وجود اینکه آنجا شرایط را کنترل کرده بودند ولی متاسفانه الان آنجا هم اوضاع خوب نیست و تاکید می‌شود که نیایید.

این بازیگر تلویزیون و تئاتر درباره اینکه تا به حال شده است اشتباهی پیغامی برای کسی بفرستد که شرمنده شود، گفت: در لحظه فهمیده‌ام و پیام را پاک کرده‌ام. یعنی مثلاً در یک صفحه دیگری بوده‌ام. بلافاصله متوجه شده‌ام. اینکه ماندگار باشد و منتقل شود پیش نیامده است. چون خیلی اهل دنیای مجازی نیستم.

وی افزود: اما شده است کسی توی سر زنان به من زنگ زده است که من چیزی را اشتباهی برای فلانی که نمی‌دانم چطوری توجیهش کنم فرستاده‌ام. چیزی فرستاده که مناسب نبوده است، ولی برای خودم خوشبختانه پیش نیامده است.

بازی در سریال با حضور دکتر

اصغر همت در ادامه بیان کرد: من ۸-۹ سال کار نکرده بودم. کاری را که از قبل از کرونا با آقای باشه آهنگر شروع کرده بودم تمام کردم، اما این روزها مشکلات پخش دارد. یک کار هم با سعید نعمت‌الله مشغول هستم. گاهی با مراقبت بسیار که دکتر سر صحنه باشد و مرتب چک کنند، جلوی دوربین می‌روم. مثلاً اخیراً آزمایش خون و این چیزها می‌گیرند. یک جوری داریم کار را ادامه می‌دهیم ولی بیشتر فعلاً صحنه‌هایی که کم‌برخوردتر است را می‌گیریم. صحنه‌های شلوغ را گذاشته‌ایم که شاید این بلا دست از سر ما بردارد و ببینیم چطور می‌شود.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه‌کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: منصور ضابطیان علی حاتمی خانه تئاتر بازیگر اصغر همت رادیو ایران منصور ضابطیان اصغر همت بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون تا به حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید

به گزارش خبرآنلاین ،مرینال پاندیت، متخصص تغذیه در هند، می‌گوید: «برای اینکه از شر چربی شکم خلاص شوید، از این چهار ماده غذایی، شامل محصولات غذایی آماده فراوری‌شده، گوشت‌های فراوری‌شده، غذاهای سرخ‌شده و نوشیدنی‌های شیرین اجتناب کنید.

سلامت نیوز در خبری نوشت:به گفته او، نوشیدنی‌های شیرین موجب انباشته‌شدن چربی در شکم می‌شوند. مصرف زیاد قند با افزایش چربی احشایی (شکمی) و در پی آن، با اختلالات سوخت‌وسازی (متابولیک) مرتبط است.

به گزارش نیویورک‌پست،‌ بیش از نیمی از آمریکایی‌ها، یعنی حدود ۵۳ درصد، چاقی شکمی دارند. چربی‌ای که به صورت عمیق در شکم ذخیره می‌شود و به چربی احشایی معروف است، از سایر چربی‌های (انباشته‌شده در بدن) خطرناک‌تر است.

به گفته متخصصان، انجام دست‌کم ۳۰ دقیقه ورزش متوسط در اغلب روزها، خوابیدن بین پنج تا هشت ساعت در شب، سیگار نکشیدن، و پیروی از رژیم غذایی متعادل می‌تواند به از بین رفتن دائمی چربی شکم کمک کند.

پژوهش دانشگاه مینه‌سوتا در ۲۰۲۰ میلادی نشان داد که مصرف زیاد نوشیدنی‌های شیرین‌شده با شکر و شکر افزودنی، به ذخیره چربی بیشتر در اطراف اندام‌ها تبدیل می‌شود.

کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده مانند نان سفید، برنج سفید، ماکارونی سفید، بیسکویت‌های ترد، پیتزا، شیرینی و تنقلات فوق‌فراوری‌شده مانند چیپس و آبنبات هم جزو همین مواد به شمار می‌روند.

به گفته لیزا یانگ، متخصص تغذیه، کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده نه‌تنها قند خون را افزایش می‌دهند، بلکه خود نیز به قند تبدیل و به‌راحتی ذخیره می‌شوند. کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده اثرات منفی زیادی بر سلامتی دارند، زیرا در روند فراوری‌شدن، فیبر و سایر مواد مغذی‌شان از بین می‌روند.

یانگ خاطرنشان می‌کند: «غذاهای سرخ‌شده به دلیل روغنی که برای تهیه آن‌ها به کار می‌رود، کالری زیادی دارند و بر همین اساس، به قند تبدیل و به شکل چربی احشایی ذخیره می‌شوند.»

گوشت‌های فراوری‌شده، مانند هات‌داگ، سوسیس، بیکن، ژامبون و سالامی هم جزو خوراکی‌های نامناسب محسوب می‌شوند. این مواد غذایی به دلیل چربی و سدیم بالا و نگهدارنده‌های افزوده از قبیل نیترات و نیتریت، مضرند. این مواد برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قرمز نگه‌دشتن گوشت و افزایش طعم شوری، در این محصولات به‌کار می‌روند.

پندیت می‌گوید: «‌نیتریت‌ها و نیترات‌های مصرف‌شده در روند فراوری، موجب التهاب می‌شوند که محرک اصلی ذخیره چربی و بیماری‌های مزمن است.»

لوسی جونز، متخصص تغذیه در بریتانیا، توصیه می‌کند: «سبد خریدتان را با غلات کامل پر کنید.»

نتایج پژوهشی در این زمینه نشان می‌دهد: «حجم بافت چربی احشایی در بزرگسالان میانسالی که تقریبا سه وعده یا بیشتر غلات کامل مصرف می‌کردند، ۱۰.۱ درصد کمتر از کسانی بود که اصلا آن را مصرف نمی‌کردند.»

مواد غذایی حاوی غلات کامل در این پژوهش شامل برنج قهوه‌ای، غلات سبوس‌دار صبحانه سرد، بلغور جو دوسر، نان تیره، برنج قهوه‌ای، ذرت بوداده، بلغور، کاشا، کوزکوز، سبوس و جوانه گندم بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898338

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد