Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - 20 درصد از پروژه تصویربرداری از جایگاه‌های عرضه سوخت احداث‌شده در منطقه تهران (از سال 95 تاکنون) پایان یافت.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، این پروژه به درخواست معاونت بازرگانی منطقه تهران آغاز و تاکنون حدود 20 درصد آن انجام شده است.
بر پایه این گزارش، از سال 95 تاکنون تعداد 66 جایگاه عرضه فرآورده در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 95 تعداد 14 جایگاه و در سال 96 تعداد 16 جایگاه جدید در منطقه تهران احداث شده است؛ در سال‌های 97 و 98 نیز به ترتیب تعداد 17 و 14 جایگاه عرضه سوخت مایع در چرخه تأمین سوخت و ارائه خدمات به شهروندان تهرانی قرار گرفته و از ابتدای امسال تاکنون نیز 5 جایگاه در منطقه تهران به بهره‌برداری رسیده است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با 336 جایگاه عرضه سوخت مایع و 186 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی، به‌طور مستمر و شبانه‌روزی عملیات سوخت‌رسانی به شهروندان را انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جایگاه عرضه منطقه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث فضای سبز بیشه خزایی گفت: سال جاری علاوه‌بر انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی با پیمانکار برای پروژه، نسبت به تجهیز کارگاه‌های مربوطه اقدام و از فروردین سال جاری عملیات عمرانی احداث آن را آغاز کردیم.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شرایط نامناسب پارک خزایی حدفاصل پل مارنان تا پل وحید اظهار کرد: از حدود سه ماه گذشته عملیات ساماندهی پیاده‌روسازی بیشه خزایی با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز منطقه ۵ با احداث بیشه خزایی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است، افزود: این پروژه شامل اجرای پارک در مساحتی حدود ۵۲ هزار مترمربع، اجرای مسیرهای پیاده‌رو و دوچرخه، زمین بازی کودکان، زمین فوتبال و والیبال، سرویس بهداشتی، ۱۲ چشمه و نمازخانه، زمین ورزش‌های طنابی، پاتوق اجتماعی و نغمه‌گاه است، همچنین اجرای آب‌نمای تصادفی در این پروژه طراحی شده است که برای آزادسازی آن از سال ۱۳۷۱ اقدام و تاکنون حدود ۱۱۵ هزار متر مربع زمین آزادسازی شده است که تا به امروز بلاتکلیف مانده بود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری علاوه‌بر انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی با پیمانکار برای پروژه، نسبت به تجهیز کارگاه‌های مربوطه اقدام و از فروردین عملیات عمرانی احداث آن را آغاز کردیم.

کد خبر 745082

دیگر خبرها

  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل