Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، محمدراشد مدرس گرجی اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی ۱۱ نقطه یاد شده را در محور سنندج به مریوان اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی آن با ۹۰ در صد پیشرفت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان نقاط حادثه خیز استان را به دو بخش پر تصادف و دارای تصادف تقسیم کرد و ادامه داد: تاکنون ۵۴ نقطه در استان شناسایی شده است.

مدرس گرجی یادآور شد: پرخطرترین نقاط حادثه خیز در محورهای سنندج - مریوان و سنندج - دیواندره - سقز واقع شده است که در حال اصلاح این نقاط هستیم.

کد خبر 4970613

منبع: مهر

کلیدواژه: نقاط حادثه خیز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان در شهر سنندج برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه نیز در این مراسم حضور داشتند.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

کد خبر 745351

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم