Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر خارجه در جلسه فردا یکشنبه این کمیسیون خبر داد.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آقای ظریف برای حضور در جلسه فردا دعوت کرده است.

به گفته وی، قرار است وزیر امور خارجه در این جلسه موضوع قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره‌ی برجام سند همکاری 25 ساله با چین به حادثه نطنز توضیح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، هفته پیش علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نیز در جلسه کمیسیون امنیت ملی درباره‌ی حادثه نطنز توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظريف چین حادثه نطنز کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان گفت: ایران و پاکستان دو قدرت مطرح منطقه و دو قدرت جهانی به حساب می‌آیند.

وی اظهار کرد: پاکستان ظرفیت‌های خوبی دارد که ایران می‌تواند از آن استفاده کند همچنین ایران یکسری ظرفیت‌هایی دارد که پاکستان می‌تواند استفاده کند لذا همکاری دو کشور یک فرصت هم‌افزا ایجاد می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: زمینه‌های مشترک زیادی بین ایران و پاکستان وجود دارد؛ علامه اقبال لاهوری در ایران شناخته شده‌تر و محبوب‌تر است تا در پاکستان همچنین حافظ و سعدی هم در پاکستان خیلی شناخته شده هستند.

وی گفت: در طول تاریخ معاصر با پاکستان تنش جدی نداشتیم، اما یکسری سوءتفاهماتی بوده که باید رفع شود. 

عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: تروریست‌ها از خاک پاکستان استفاده می‌کنند و به امنیت ما آسیب می‌زنند و شهروندان ما قربانی اقدامات تروریستی می‌شوند لذا پاکستان نباید از تروریست‌ها میزبانی کند کمااینکه ما اجازه نمی‌دهیم از خاکمان علیه پاکستان استفاده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور می‌تواند در رفع سوءتفاهمات در شکل‌گیری توافقات جدید و عملیاتی کمک کند و موانع توسعه روابط را بردارد، چون حیف است دو کشور از ظرفیت‌های خود استفاده نکنند و در این راستا ایران هم حسن‌نیت و هم جدیت دارد و امیدواریم پاکستان هم جدیت و حسن‌نیت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند