Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف استقلال و تراکتور در شرایطی که برخی از بازیکنان آبی‌پوشان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند جذابیت‌های خاصی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز با برگزاری 5 دیدار به پایان می‌رسد که دیدار تیم‌های فولاد خوزستان با نفت مسجدسلیمان به دلیل ابتلای بیش از 25 درصد از بازیکنان فولاد به ویروس کرونا لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو - سایپا 

شهر خودرو که با کسب دو پیروزی متوالی 41 امتیازی شده و در رتبه سوم جدول ایستاده است چند روز قبل با استعفای غیرمنتظره مجتبی سرآسیایی از سمت سرمربیگری مواجه شده و هدایت این تیم به استفان کوزین دستیار ایتالیایی سرآسیایی سپرده شد. نماینده مشهد برای آنکه در کورس مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند باید برابر سایپا که با 21 امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاده به برتری دست پیدا کند.

سپاهان - پارس جنوبی جم

زردپوشان اصفهان هفته گذشته در خانه سایپا به تساوی بدون گل قناعت کردند تا با توجه به برتری شب گذشته پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی کمترین شانس را برای قهرمانی این فصل داشته باشند. شاگردان امیر قلعه‌نویی در صورتی که امشب برابر پارس جنوبی به پیروزی دست پیدا کنند در فاصله 12 امتیازی صدرنشین قرار می‌گیرند. نماینده جم هفته پیش استراحت کرد و نتوانست برابر استقلال که بیش از 25 درصد بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا شده بودند به میدان برود. این تیم با 20 امتیاز در رده سیزدهم است.

استقلال - تراکتور

آبی‌پوشان در شرایطی میزبان تراکتور هستند که با توجه به اینکه دوره درمان ویروس کرونا حداقل 14 روز است، انتظار می‌رفت دیدار این تیم با نماینده تبریز نیز، همانند بازی با پارس جنوبی لغو شود اما سازمان لیگ اعلام کرده استقلال با تراکتور بازی خواهد کرد و آبی‌ها نیز مخالفتی با این موضوع نداشته‌اند. استقلال با یک بازی کمتر و 37 امتیاز در رده ششم ایستاده و تراکتور 40 امتیازی است و در رده چهارم قرار دارد. هر دو تیم نیاز شدیدی به پیروزی دارند تا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانند و در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که تعداد غایبان استقلال به مراتب بیشتر از تراکتور است.

صنعت نفت آبادان - نساجی مازندران

نماینده آبادان با شکست هفته پیش مقابل تراکتور از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فاصله گرفتند. زردپوشان با 36 امتیاز در رده هفتم هستند و برای آنکه به کورس بازگردند باید برنده از زمین خارج شوند. در سمت مقابل نساجی که با 26 امتیاز در رده نهم ایستاده و هفته پیش استراحت اجباری داشت و نتوانست از فولاد خوزستان میزبانی کند، نه امیدی به کسب سهمیه دارد و نه نگرانی بابت سقوط دارد اما برای آنکه رتبه بهتری کسب کند حداکثر تلاش خود را برای کسب پیروزی خواهد کرد.

پیکان تهران - گل‌گهر سیرجان 

خودروسازان هفته پیش ذوب‌آهن را با شکست خانگی 4 بر یک مواجه ساختند تا 18 امتیازی شوند و از قعر جدول جدا شدند. آن‌ها این هفته میزبان گل‌گهری هستند که با 19 امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاده و هفته قبل در خانه مغلوب شهر خودرو شد. تقابل تیم‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قطعاً نبردی 6 امتیازی است و تیم پیروز کمی خیالش از سقوط نکردن، آسوده می‌شود. بدون شک اگر گل‌گهر برنده شود حاشیه امنیت بیشتری پیدا می‌کند و البته که پیکان هم با کسب 3 امتیاز مسابقه، شانس رسیدن به رده دوازدهم جدول را هم خواهد داشت.

ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال:

شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹
شهر خودرو مشهد- سایپا تهران– ساعت۲۰:۳۰- ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
فولاد مبارکه سپاهان- پارس جنوبی جم– ساعت۲۰:۴۵- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
صنعت نفت آبادان- نساجی مازندران– ساعت۲۱ - ورزشگاه تختی آبادان
پیکان تهران- گل‌گهر سیرجان– ساعت۲۱ - ورزشگاه شهدا شهر قدس
استقلال تهران- تراکتور تبریز– ساعت۲۱ - ورزشگاه آزادی تهران 
فولاد خوزستان- نفت مسجد سلیمان– ساعت۲۱ - ورزشگاه شهدا فولاد اهواز؛ لغو شد

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال سپاهان تراکتور هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امتیاز در رده ویروس کرونا پارس جنوبی کسب سهمیه شهر خودرو هفته پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

ایسنا/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان