Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جهانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خسارت‌های ویروس کرونا بر ورزش استان همدان اظهار کرد: در استان همدان بیش از ۳۵۰ باشگاه خصوصی و ۴۰۰ مکان ورزش وجود دارد که از زمان آغاز شیوع کرونا چرخه اقتصادی تمام آنها دچار مشکل شده است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار نفر در این چرخه اقتصادی به واسطه تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بیکار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه سلامت جامعه از هر اقدام دیگری مهم‌تر است، گفت: تمام فعالیت‌های ورزشی برای سلامت انسان‌ها برنامه‌ریزی شده و اگر ورزش باعث به خطر افتادن سلامتی جامعه شود تعطیلی آن به طور قطع اجتناب ناپذیر خواهد بود.

جهانشیر عنوان کرد: اماکن ورزشی، باشگاه‌ها و استخرها از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز جز پرریسک‌ترین مناطق برای شیوع کرونا شناخته شده‌اند و باید بپذیریم که برای سلامت جامعه باید از پروتکل‌های بهداشتی پیروی کنیم.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط سختی را برای باشگاه‌ها فراهم کرده است، بیان کرد: در حال ورزش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای رشته‌هایی که حالت برخوردی ندارند مجاز بوده و تعدادی از باشگاه‌های استان همدان فعال شده‌است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: تا مدت‌ها باید با این ویروس زندگی کنیم و چاره دیگری هم نداریم و باید با شرایط موجود خود را تطبیق دهیم.

جهانشیر با اشاره به تعطیلی جلسات غیر ضروری نیز گفت: با شروع موج دوم کرونا و قرار گرفتن استان همدان در وضعیت هشدار اعلام کرده‌ایم تمامی جلسات اداری غیر ضروری تعطیل شوند و در صورت برگزاری جلسه تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله لزوم استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی رعایت شود.

وی افزود: از تمامی هیئت‌های ورزشی استان همدان نیز درخواست داریم تا اطلاع ثانوی از برگزاری جلسات غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 4970702

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا اداره کل ورزش و جوانان همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی پروتکل های بهداشتی استان همدان شیوع کرونا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار

نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌های و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تاثیرگذاری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار