Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی در شهر منچستر برگزار می شود و برنده این مسابقه به مصاف برنده بازی یوونتوس و لیون می رود.
پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با برایتون، پیرامون مسائل مختلفی از جمله مصدومان منچسترسیتی و تقابل با رئال مادرید صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سیتیزن‌ها در مورد دیدار تیمش برابر رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت:بازی رفت در مادرید برگزار شد و بازی برگشت نیز در خانه ما و ورزشگاه اتحاد برگزار می شود. این یک شرایط عادی است و نمی توانیم بگوییم که برتری داریم. همیشه بازی های حذفی به صورت رفت و برگشتی در خانه یک تیم و تیم مقابل برگزار می شده اند. مراحل بعدی؟ در ابتدا باید به رئال مادرید فکر کنیم. اگر به صعود به مرحله بعدی فکر کنیم، پادشاه مسابقات ما را حذف خواهد کرد. هیچ کس در منچسترسیتی بهتر از من رئال مادرید را نمی شناسد. می دانم که مقابلشان باید چگونه بازی کنیم.

    گواردیولا در بخش پایانی صحبت‌هایش در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اظهار داشت:«هدف نخست ما این است که موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شویم. ما در دو مسابقه متحمل شکست شده ایم. با وجود اینکه در این دو بازی کیفیت خوبی داشتیم اما شما این را می دانید که فقط باید در بازی ها پیروز شد. در عین حال، در بازی های خانگی خود بسیار قدرتمند ظاهر شده ایم و بازی بسیار خوبی را ارائه داده ایم. اکنون هدف ما کسب پیروزی در بازی های حذفی مقابل آرسنال و به ویژه مقابل رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی است. »

منچسترسیتی که در بازی رفت مقابل رئال مادرید با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بود احتمالا در روز هفدهم مرداد در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید خواهد بود تا تکلیف صعود یکی از دو تیم به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مشخص شود.

کد خبر 529668 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که به رئال مادرید احترام می گذارد اما به هیچ وجه از این تیم نمی ترسد. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم به میزبانی استادیوم اتحاد و با پشتوانه نتیجه 3-3 ای که در بازی رفت رقم خورد. 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و در مورد این مسابقه صحبت کرد.

بخش اول صحبت های پپ گواردیولا

باید بهتر از بازی رفت باشیم و به هواداران نیاز داریم

این بازی برای من خاص است. اما این مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد، کار ما فرداست. باید روی بخشی از کار که در برنابئو خوب انجام ندادیم، کار کنیم. باید عملکرد بهتری داشته باشیم، در موردش صحبت می کنیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. فکر می‌کنم هواداران در خانه کمک زیادی به ما خواهند رساند. همه بلیط‌ها فروخته شده اند. به هیاهوی زیاد و حضور پررنگ‌ آنها نیاز داریم. مطمئنم شاهد چنین جوی هم خواهیم بود. 

 شلوغی تقویم منچسترسیتی

جدال با رئال مادرید و چلسی طی یک هفته؟ شکایتی ندارم. سر و کله زدن با چنین مسئله ای از وجود نداشتن آن بسیار بهتر است. 

 جود بلینگام در کشور انگلیس 

دوست دارم بلینگام را در انگلیس ببینم؟ باید از خود او در این مورد بپرسید. او در اینجا برای تیم ملی در ومبلی بازی می کند. بلینگام به سرعت در مادرید جا افتاد که کار ساده ای نیست. او فوق العاده است.

 تکرار سه گانه منچسترسیتی

سه گانه؟ دیروز دیدیم که چلسی چقدر قدرتمند است. وقتی دو امتیاز عقب بودیم، گفتم کار هنوز تمام نشده است. حالا که دو امتیاز جلو هستیم، باز هم می‌گویم کار تمام نشده است. مهم نیست که کامپیوتر چه می گوید، اما فکر نمی‌کنم کامپیوتر در پست مدافع راست بازی کرده باشد!

 از رئال مادرید نمی ترسم

ترس از رئال مادرید؟ نه، من از آنها نمی ترسم، بارها با آنها روبرو شده ام. به رئال مادرید احترام می گذارم. اگر بگویم از آنها می ترسم، دروغ است. وقتی از رئال مادرید تمجید می کنم، مردم فکر می کنند جدی نیستم و مزخرف می گویم! اما واقعا این طور نیست. من به رئال مادرید احترام می گذارم.فکر می کنم آنها تیم فوق العاده ای هستند. امسال، سال گذشته، سال قبل از آن هم فوق العاده بودند. رئال مادرید همیشه تیم خوبی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود