Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:33:55 GMT

نقره داغ شدن قاچاقچی سیگار در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۸۴۰۱

نقره داغ شدن قاچاقچی سیگار در قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام ماموریت در آزادراه قزوین – تهران به یک خودروی عبوری مشکوک شدند و از آن بیش از ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

محمدی افزود: قاضی شعبه سوم تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین پرونده را بررسی و پس از احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت ۸۰ میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق سیگار جریمه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مهاجریان مقدم گفت: پرونده حمل ۳۰ هزار نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهریز رسیدگی شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مهاجریان مقدم گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق می‌باشد، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال برای خودرو حامل سوخت قاچاق صادر که در مجموع متهم را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده که حکم صادره از طرف اجرای احکام اجرا و مختومه شد. 


مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: ماموران نیروی انتظامی ایستگاه شهید مدنی مهریز از یک دستگاه کامیون محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مهریز ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در ملکان