Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنوند از پیگیری جدی برای راه‌اندازی بیمارستان بخش الوارگرمسیری خبر داد و گفت: این بیمارستان حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و با این اقدام رسیدگی به بیماران این بخش و بیماران جاده‌ای در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» شامگاه (جمعه ۲۰ تیر) در نشست ستاد مدیریت ویروس کرونا شهرستان اندیمشک، با اشاره به اینکه برخی بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون و دیابت قابلیت کنترل و کاهش دارند اظهار کرد: در این راستا مسئولان بهداشت و درمان می‌توانند با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی، تلاش جدی داشته باشند و زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشکلات حوزه بهداشت و درمان از جمله کمبود تخت و آلودگی برخی مراکز درمانی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود تا بار سنگین مجموعه بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک را کاهش دهیم و این مجموعه را با مدیریت صحیح، برای افرادی که وضعیت حاد و بحرانی دارند، آماده کنیم.

 

وی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مسئولان، مجموعه بهداشت و کادر پزشکی اذعان داشت: شرایط موجود در موضوع کرونا نیازمند اقدام جهادی و ویژه و پای کار بودن همه مسئولان مربوطه است.

 

حسنوند با تاکید بر لزوم تقویت مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک تصریح کرد: مشکلی برای تامین هزینه سی تی اسکن جدید نداریم و باید هرچه زودتر مراحل نصب آن انجام شود و سی تی اسکن قدیمی نیز سر جای خود برای کمک بیشتر فعال باشد.

 

وی عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی فرماندار و مسئولان بهداشت و درمان اندیمشک در حال پیگیری برای تجهیز بخش داخلی ۲ در زیرزمین بیمارستان امام علی (ع) به ۲۰ تخت و راه‌اندازی آن هستیم.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دستگاه اکسیژن‌ساز باید توسط مسئولان و بازرسان فنی استان خوزستان مورد بازنگری قرار گیرد تا میزان اکسیژن و فشار مورد نیاز تامین شود و پیگیری برای اضافه شدن دستگاه اکسیژن‌ساز جدید به سیستم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی از پیگیری جدی برای راه‌اندازی بیمارستان بخش الوار گرمسیری خبر داد و اضافه کرد: این بیمارستان حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد تا جوابگوی این بخش و بیماران جاده‌ای باشد و رسیدگی نیز در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

 

حسنوند نسبت به عدم انجام غربالگری و تب‌سنجی در ادارات اندیمشک انتقاد کرد و ادامه داد: باید با اداراتی که این اقدامات را انجام نمی‌دهند، برخورد صورت گیرد و از ورود افراد بدون ماسک نیز جلوگیری شود و همچنین لازم است بانک‌ها و اماکن عمومی و پرتجمع نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

 

وی افزود: باید با همکاری سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، فرهنگی و مذهبی و نهادها و ارگان‌های مختلف، تهیه، تولید و توزیع ماسک به‌صورت رایگان در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک با هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب آغاز شود.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: لازم است اقداماتی از جمله تهیه و توزیع بروشور آموزشی و بهداشتی، ضدعفونی معابر شهری و اماکن مختلف، اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی با ایجاد مرکزی مادر، تخصصی و کارشناسی توسط مجموعه بهداشت و درمان و اطلاع‌رسانی با استفاده از بلندگوهای صوتی با شفافیت کامل و بدون ایجاد ترس در زمینه آگاه‌سازی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شود.

 

وی اظهار کرد: باید در روزهای آینده مرکز نظارت بر مبتلایان به ویروس کرونا که در قرنطینه خانگی هستند، راه‌اندازی شود تا کنترل این افراد به شکلی مناسب و با برنامه‌ریزی صورت گیرد.

 

حسنوند با اشاره به خطرات موجود در برگزاری تجمعات به‌ویژه مراسمات عروسی و عزاداری، خواستار برخورد جدی با چاپخانه‌هایی شد که اقدام به درج زمان و مکان تشییع، خاکسپاری و ... در اعلامیه‌ها و اطلاعیه‌های اموات می‌کنند.

 

«پیمان جهانگیری» نیز عنوان کرد: پیگیری‌ها و اقدامات خوبی در سطح شهرستان اندیمشک صورت گرفته اما اکنون نیاز است که مسئولان شدت و جدیت بیشتری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و غلبه بر آن داشته باشند.

 

فرماندار اندیمشک گفت: طبق گفته‌های وزیر بهداشت ویروس کرونا مخرب و بی‌رحم شده و بسیاری از مسائل و مشکلات فعلی به‌دلیل جهش این ویروس است.

 

وی اضافه کرد: باید در رابطه با آموزش نکات و توصیه‌های بهداشتی از جمله چگونگی استفاده از ماسک، شست‌و‌شوی دست‌ها با آب و صابون و ... اطلاع‌رسانی‌های مناسبی انجام شود.

 

همچنین «غلامرضا شریعتی» در حاشیه این نشست طی تماس تلفنی با نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان اندیمشک به سمت قرمز است، مسئولان باید تلاش مضاعفی برای کنترل این وضعیت داشته باشند.

 

استاندار خوزستان در خصوص پیگیری مواردی همچون سی تی اسکن جدید، بخش داخلی ۲، دستگاه اکسیژن ساز و بیمارستان بخش الوار گرمسیری قول مساعد داد.

 

وی در پایان از زحمات بی‌دریغ مجموعه بهداشت و درمان و تیم‌های پزشکی و پرستاری قدردانی کرد و خواستار تقویت آنها شد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کادر درمانی فریدون حسنوند اندیمشک استاندار خوزستان نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی شهرستان اندیمشک مجموعه بهداشت بهداشت و درمان بیمارستان بخش اطلاع رسانی ویروس کرونا راه اندازی صورت گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید