Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۱۱ هزار و ۳۵۴ دانش آموز پایه نهم استان برای ورود به مدارس نمونه دولتی رشته های نظری و فنی و حرفه ای با هم به رقابت پرداختند.

"احمد اسکندری نسب" در حاشیه بازدید از حوزه آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی در شهر کرمان در جمع خبرنگاران گفت: ۱۱ هزار و ۳۵۴  دانش آموز پایه نهم متوسطه اول در سراسر استان کرمان متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم در رشته های نظری و هنرستانها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد، قریب به ۲۴۰۰ دانش آموز پس از کسب نمره علمی لازم و با توجه به علاقه مندی اعلام شده، به ۳۹ آموزشگاه نمونه دولتی دارای رشته های نظری و تعداد ۳۰۰ نفر نیز به دو هنرستان نمونه دولتی کرمان ورود پیدا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه از ۱۷ خرداد ماه ۹۹ شروع وتا ۳۱ تیرماه سال جاری ادامه داشت بیان کرد: با توجه به حجم ابلاغی استان و میزان سهمیه دانش آموزان در هر شهرستان و منطقه، دانش آموزانی که در آزمون ورودی بتوانند بالاترین نمره را کسب کنند، جواز تحصیل در این مدارس را پیدا می کند.

اسکندری نسب درباره زمان اعلام نتایج نیز گفت: نتایج این آزمون تا نیمه مردادماه سال جاری اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آموزش و پرورش مدارس نمونه دولتی آزمون ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش در حاشیه بازدید از جلسه آزمون سراسری گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

وی افزود: در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۸۴ هزار و ۹۶۰، در گروه آزمایشی هنر ۵۲ هزار و ۸۱۹، در گروه آزمایشی زبان های خارجی ۸۴ هزار و ۵۶۷ داوطلب، در گروه آزمایشی علوم تجربی ۵۰۱ هزار و ۸۱۰ داوطلب شرکت کرده اند.

پور عباس افزود: نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری در نیمه مرداد اعلام خواهد شد. 

پور عباس بیان کرد: متخلفان از کنکور محروم خواهند شد؛ دو کانال با ۵۰ هزار عضو تعطیل شده و ادمین ها تحت حفظ هستند.  در آزمون سراسری سال گذشته چند نفر از سوالات عکس گرفته و دستگیر شدند و تمام تخلفات و تصویر برداری سال گذشته کشف شده است. 

او گفت : این امکان وجود دارد که عکس سوالات به بیرون از جلسه آزمون برود اما مطلقا جواب سوالات به داوطلبان در داخل جلسه ارسال نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود