Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به این که دولت در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا با حفظ اشتغال بنگاهها و صیانت از نیروی کار، تسهیلاتی را به بنگاههای اقتصادی پرداخت می کند، گفت: تاکنون957 کارگاه در استان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، هادی ابراهیمی افزود: این تعداد کارگاه با 3 هزار و 757 کارگر برای دریافت 429 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: تاکنون بیش از 10 هزارکارفرمای مشمول آسیب دیده از ویروس کرونا در استان جهت دریافت تسهیلات شناسایی شده اند.
ابراهیمی گفت: سه نوع تسهیلات به بنگاهها و مشاغل آسیب دیده از کرونا که در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir ثبت نام کرده‌اند، تعلق می‌گیرد که دسته اول به مشاغل شدیدا آسیب دیده از کرونا به میزان هر بیمه شده حدود 12 میلیون تومان، دسته دوم به مشاغلی که به دستور دولت تعطیل شده‌اند که به این گروه نیز به ازای هر شاغل بیمه شده حدود 16 میلیون تومان و دسته سوم نیز رانندگان ناوگان برون شهری و درون شهری دارای بیمه خویش فرما را شامل می شود که مبلغ شش میلیون تومان تسهیلات به آنها تعلق می گیرد.
قابل ذکر است که واحدهای کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و یا خویش فرمایی دارای لیست بیمه باشند و در سال گذشته فعال بوده و پس از شیوع ویروس کرونا (اسفندماه 98 ) هر تعداد نیروی کار خود را حفظ و یا نسبت به بازگشت و افزایش نیروی کار اقدام نموده باشند، می توانند در سامانه ثبت نام و تسهیلات دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳

در این مطلب به بررسی مدت زمان دریافت بیمه بیکاری افراد در سال ۱۴۰۳ پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند. صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: حق بیمه بیکاری به میزان ۳ درصد مزد بیمه‌شده است که به طور کلی توسط کارفرما تامین و پرداخت خواهد شد.

صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد