Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:48:08 GMT

نشست وزیر علوم با روسای دانشگاهها

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۸۶۳۱

نشست وزیر علوم با روسای دانشگاهها

علیرضا عبدالهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به محورهای نشست (مجازی) روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در وزارت علوم حال برگزاری است گفت: بحث اصلی نشست درباره برنامه ریزی برای ارائه آموزش ها، در سال تحصیلی جدید است.

وی ادامه داد: در این نشست بر دو محور اصلی تاکید شده است که توسط معاونان آموزشی و دانشجویی وزیر علوم ارائه می شود، محور اول درباره چگونگی ارائه آموزش ها، برگزاری کلاس ها، و استمرارشیوه های آموزش الکترونیک در سال تحصیلی جدید است که توسط دکتر علی خاکی صدیق معاون آموشی وزیر علوم ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی وزارت علوم افزود: محور دوم نیز درباره ظرفیت خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید و نحوه ارائه خوابگاه ها به دانشجویان است که توسط دکتر مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان ارائه خواهد شد.

کد خبر 4970700 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران منصور غلامی ویروس کرونا دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی منصور غلامی سازمان سنجش دانشگاه ها مجتبی صدیقی دوره دکتری وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد : ۱۶ بیمارستان دولتی تابعه دانشگاه دارای آزمایشگاه پیشرفته و مجهز برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و تشخیصی برای بیماران و مراجعین هستند.

دکتر اسعد فتحی پور گفت: مجموعا ۲۷۵ نفر از همکاران علوم آزمایشگاهی دانشگاه در بخش‌های مراکز درمانی تابعه خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهند.

 وی با اشاره به پذیرش بیش از یک میلیون نسخه در این آزمایشگاه‌ها در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در مدت مذکور، ۵ میلیون و هشتصد هزار تست آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای بیماران و مراجعین به انجام رسیده است.

کلیه آزمایشگاه‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و اماده ارائه خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی به بیماران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده