Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فعالیت میدان تره‌بار بندرعباس و جابجایی غرفه داران از ساعاتی پیش آغازشده است. این اقدام باهدف ساماندهی میدان‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با ضرب‌الاجل ده روزه استاندار هرمزگان به فرمانداری و شهرداری انجام شد.

علی عامری  شنبه ۲۱ تیر در جریان بازدید از روند بازگشایی میدان میوه و تره‌بار جدید بندرعباس، اظهار کرد: سرانجام پس از سال‌ها تلاش، شاهد بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار شهر بندرعباس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این پروژه بزرگ آرزوی دیرینه شهروندان و فعالین این بخش است، این بازار درمجموع ۹۲ غرفه دارد که نیاز شهروندان در این زمینه را به‌کلی مرتفع می‌کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: در محل میدان قدیم ۳۵ غرفه دایر بود که پس از جلسات متعدد، توافق نهایی با آن‌ها انجام‌شده و این غرفه‌ها به محل میدان جدید منتقل‌شده‌اند.

عامری ادامه داد: با این اتفاق، شاهد پوشانیدن جامه عمل به یک وعده بزرگ دیگر از سوی شهرداری بندرعباس هستیم، چراکه بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار آرزوی همه شهروندان و خصوصاً فعالین این بخش بوده است.

این مقام مسئول در ادامه نیز اظهار کرد: این میدان با ۲۴ هکتار مساحت در شرق شهر بندرعباس و در نزدیکی میدان میوه و تره‌بار فعلی قرار دارد.

در این میدان، محلی برای عمده و خرده‌فروشی میوه، خدمات بانکی، حمل‌ونقلی و تعمیرگاهی در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر 529696 برچسب‌ها كرونا در ايران میوه و تره بار استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران میوه و تره بار استان هرمزگان میوه و تره بار میدان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳