Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی ملک‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی از متقاضیان برگزاری مراسم عروسی محدودیت ظرفیت در تالار و رستوران‌ها را نمی‌پذیرند و به صورت زیرزمینی اقدام به دعوت شمار زیادی مهمان می‌کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری جشن‌ها در مکان‌هایی که نظارت بر آنها اعمال نمی‌شود، احتمال ابتلا به ویروس کرونا را بالا برده و موجب می‌شود، فعالیت قانونی در  صنف با ضرر بیشتر همراه شود که  منجر به تعطیل و خسارت اقتتصادی به فعالان این بخش  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اتحادیه رستوران و تالارهای پذیرایی‌ اراک گفت: تمامی تالار و رستوران‌های اراک پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عروسی و ترحیم را رعایت می‌کنند و ملزم به پذیرش ۵۰ درصد ظرفیت هستند.

ملک‌نژاد با بیان اینکه این مجموعه با بازرسان بهداشتی همکاری لازم را دارند تا از ابتلا مهمانان به بیماری در تالار و رستوران‌ها جلوگیری کنند، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تالار و رستوران‌ها باعث شده تا از ۸۵ رستوران فعال در این کلانشهر ۴۰ تالار و رستوران به خاطر بی‌رونقی تعطیل و دچار خسارت هنگفت شوند.

 رئیس اتحادیه رستوران و تالار پذیرایی‌های اراک گفت:با رعایت پذیرش مراسم با ۵۰ درصد ظرفیت می‌توان از خسارت به این واحدها جلوگیری کرد بنابراین مردم با این صنف همکاری کنند.

۵۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

بیماری کووید ۱۹ از اسفندماه سال گذشته در استان مرکزی شایع شد و در پی آن مسئولان برخی از کسب وکارها را تعطیل کردند یا برای آنها محدودیت قائل شدند.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر تا ۲۰ تیر ۹۹ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی اصناف ویروس کرونا استان مرکزی اصناف تالار و رستوران ها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز در مرکز مبادله طلا و ارز

سعیدی مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز با بیان اینکه امروز نرخ های مرکز مبادله طلا و ارز برای دو ارز دلار و حواله  آن  در نظر گرفته شده بود که نرخ ارز در تالار اسکناس ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و برای تالار حواله ارز ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای فروردین تا دیروز ۲ میلیارد و  ۲۶۸ میلیون تومان  ارز تامین شده که برای کالاهای اساسی و دارو ۴۵۸ میلیون دلار و برای کالاهای تجاری بازرگانی یک میلیارد و ۲۶۹ میلیون دلار و برای بخش‌های خدماتی ۸۵ میلیون یورو و برای کالاهای کشاورزی ۴۲۶ میلیون دلار تامین شده است.

وی افزود: از زمان باز شدن تالار ارز مرکز مبادله طلا و ارز در مجموع ۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز تامین شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • شعار «مرگ بر اسراییل» در تالار مرکزی رشت پیچید
  • ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم
  • تامین ۲میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز در مرکز مبادله طلا و ارز