Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تقاطع صالح آباد به جهت حجم بالای ترافیک محور ایلام- مهران بخصوص در زمان اربعین و همچنین تردد زائرین امام زاده علی صالح (ع) و وجود آرامستان در این منطقه یکی از نقاط حساس محسوب می شود که در سالهای گذشته با احداث تقاطع هم سطح بطور موقت ایمن سازی مسیر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر هم سطح با ویژگی جدید . پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی به خاطر ارتقاء محور ایلام- مهران به بزرگراه آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: برای احداث این تقاطع با ۲ دهانه به طول ۲۵ متر و ۲ رمپ ورود و خروج به طول سه کیلومتر افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار به موقع پیش بینی می شود تا سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

کاظمی همچنین از عملیات تکمیلی زیرگذر ارغوان شهر ایلام نیز خبر داد و گفت: یکی از نقاطی که در سال های اخیر باعث ایجاد گره ترافیکی در ایام اربعین می شد محدوده میدان ارغوان شهر ایلام بود که احداث پل روگذر و زیرگذر ارغوان به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام از سمت حمیل و دسترسی مسیر برگشت کنارگذر شرقی و دره ارغوان به داخل شهر ایلام عملیات احداث این پل زیر گذر که تکمیل کننده تقاطع غیر همسطح ارغوان است اجرایی شد و در ایام ترافیک اربعین سال گذشته به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: طول پل زیرگذر ارغوان ۴۲ متر است و در مجموع طول رمپ های ورودی و خروجی آن یک کیلومتر است که برای احداث آن ۸۵ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی پروژه زیرگذر ارغوان اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار این تقاطع غیرهمسطح  امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پیمانکار مربوطه هم اکنون مشغول دیوار کشی و ایمن سازی رمپ های طرفین این پروژه است، گفت: ایمن سازی ، کاهش ترافیک ورودی شهر ایلام و همچنین دسترسی مسافرین از کنارگذر شرقی ایلام و دره ارغوان به داخل شهر از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۷۷۰ کیلومتر راه روستایی است.

توپوگرافی خشن، وجود ناهمواری و پستی و بلندی فراوان در کنار کوهستانی بودن بخش عمده ای از ایلام باعث شده این استان در مقایسه با دیگر مناطق کشور حتی استان های همسایه از حیث راه از کم توسعه ترین مناطق باشد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صالح آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صالح آباد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صالح آباد زیرگذر ارغوان شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین محور ایلام- سرابله

دریافت 10 MB کد خبر 6063755

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • ترافیک سنگین محور ایلام- سرابله
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)در صالح آباد ایلام
  • اجرای طرح تقاطع مدرس باعث قطعی گسترده‌ی آب در همدان می‌شود