Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:56:25 GMT

تله کابین «کبودال» به طور مشروط رد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۸۹۵۵

تله کابین «کبودال» به طور مشروط رد شد

ابوطالب قزلسفلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: رد تله کابین کبودوال مشروط بوده و منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری هستیم.

وی با اشاره به نامه ارسالی به فرمانداری علی آبادکتول، افزود: پرونده تله کابین در شورای عالی معماری است و اگر مصوبه دادند اجرا خواهد شد و مضمون نامه هم همین است.

قزلسفلو با بیان این که مشکل تله کابین قرارگرفتن در جنگل ها هیرکانی اعلام شده است، گفت: پیگیری ها برای اخذ تأییدیه ادامه دارد و اگر به طور دقیق مشخص شود، اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در نامه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان به فرماندار علی آبادکتول آمده است: «طی مکاتبه با معاون امور جنگل سازمان، مجوز لازم در خصوص احاله مدیریت پارک جنگلی کبودوال صادر شد و از آنجا که در نامه مذکور شرط احاله مدیریت صدور مجوز از شورای عالی معماری و شهرسازی بود این اداره کل به طور جدی پیگیر موضوع بوده است و طی نامه ای با مدیر کل راه و شهرسازی استان به منظور اخذ تاییدیه شورای عالی معماری و شهرسازی در جهت اجرای پروژه تله کابین واقع در پارک جنگلی کبودوال مکاتبه کرد.

با گذشت زمان و عدم صدور مجوز شورای معماری و شهرسازی و طرح موضوع ثبت جنگل های هیرکانی در سازمان جهانی یونسکو با توجه به اهمیت موضوع جلساتی برگزار شد اما نتیجه ای حاصل نشد و نهایتاً احداث پروژه تله کابین به واسطه قرار گرفتن مسیر پروژه در زون اصلی منتفی شد».

کد خبر 4970708

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان منابع طبیعی گلستان تله کابین ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی شورای عالی تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی مقواساز اظهار داشت: بنیاد روایت فتح در حوزه فیلم‌سازی با سازمان بسیج همکار جدی آغاز کرده است، شورای عالی فیلم و سریال بنیاد نیز فعال شده است، به طور عمده کار با مشارکت استان‌ها پیش می‌رود. درباره شخصیت‌هایی که در استان‌ها به عنوان فرمانده‌های ما جریان ساز بودند و اتفاق‌هایی که در لشکرهای استان‌ها محوری بود، سوژه‌یابی در ۱۲ استان هم شروع شده است.

دیگر خبرها

  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح