Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ فرماندار شهرستان بویراحمد تاکید کرد: حذف برخی از ادارات شهرستانی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به یک معضل تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شاهرخ کناری پیش از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد اظهار داشت: اعتبارات در 28 فصل، 56 برنامه، 342 پروژه و برای 48 دستگاه توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سهم شهرستان بویراحمد از 448 میلیارد تومان اعتبارات امروز 119 میلیارد تومان توزیع شد، عنوان کرد: 37.5 میلیارد تومان از این اعتبارات استانی است.

کناری ابراز کرد: 6 میلیارد و 900 میلیون تومان از محل دو سوم نفت و گاز ، 14 میلیارد و 600  میلیون تومان از محل 27 صدم ورزش، 940 میلیون تومان از محل تخلفات جرائم راهنمایی و رانندگی، 50 میلیارد تومان از محل توازن و 7 میلیارد و 625 میلیون از محل تبصره 19 به شهرستان بویراحمد اختصاص یافت.

اعتبارات خوبی برای آبرسانی روستایی در نظر گرفته شده استخراسان شمالی| 5.8 میلیارد تومان از اعتبارات طرح "علاج‌بخشی سد بیدواز" ابلاغ شده استگیلان| اعتبارات اختصاص یافته به حوزه فعالیت‌های قرآنی تحقق نیافته است

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: 180 میلیارد تومان تومان از اعتبارات ملی سهم شهرستان بویراحمد بوده که تاکنون 98 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

کناری بیان کرد: از محل اعتبارات ملی-استانی یک پروژه با عنوان تاسیسات فاضلاب شهر یاسوج 5 میلیارد و 900 میلیون تومان اختصاص یافته که دو میلیارد و 300 تخصیص یافته است.

وی یادآور شد: امسال هیچ پروژه جدیدی تعریف نشده و تنها یک کلنگ زنی پارک امید شهرداری را داشتیم که ماده 23 آن نیز رعایت شده است.

انتهای پیام/541/ت

R41452/P/S6,69/CT11 بیشتر بخوانید... گلستان بهره زیادی از اعتبارات ملی نبرده است اختصاص ۲۰ درصد اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به بخش تعاونی ۱۱ مرکز سلامت از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در خراسان‌شمالی ساخته می‌شود‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بویراحمد میلیارد تومان میلیون تومان تومان از محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر

 جاوید بخت افزود: تاکنون در سطح استان حدود ۲/۶ میلیون متر مکعب انواع طرح‌های آبخیزداری در استان اجرا شده است.

 وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل سازه‌های سنگی ملاتی، گابیون، بند‌های خاکی و سازه‌های تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این سازه‌ها نقش مهمی در کنترل سیلاب، ذخیره آب، پیشگیری از فرسایش خاک و افزایش آب قنوات و چاه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در آرامستان یاسوج
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر