Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمایه گذار زیمنس اعلام کرده است که این شرکت برای یک تغییر بزرگ در صنایع بزرگ آلمان قصد دارد شعبه جدید از تجارت توربین های گازی و بادی زیمنس را راه اندازی کند.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، بیش از 99 درصد از سهامداران غول تکنولوژی زیمنس در جلسه غیرعادی این شرکت در روز 5 شنبه با تشکیل شرکت مستقل زیمنس انرژی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی شده است این شرکت با 29 میلیارد یورو برابر با 33 میلیارد دلار درآمد سالانه از 28 سپتامبر کار خود را آغاز کند.

جو کیزر، مدیر اجرایی غول زیمنس معتقد است این شرکت با این اقدام به بهترین نحو به دنبال افزایش قیمت سهام خود است. او قول داده است علی رغم شیوع پاندمی کرونا در دنیا و به تاخیر افتادن پروژه های انرژی، سهام سرمایه گذاران را برای این شرکت جمع آوری کند.

تشکیل این شرکت جدید یکی از بزرگ ترین اقدامات کیزر برای ایجاد دگرگونی در ساتار زیمنس بوده است.

شرکت زیمنس شرکت تولید کننده توربین های گاز و برق است و در بخش برق شرکت انرژی های تجدیدپذیر Gmesa زیمنس را دارد.

شیوع بیماری کرونا و نیز کاهش شدید قیمت نفت به تعیلی پروژه های بزرگ انرژی در این بخش منجر شده است. پروژه هایی که شرکت زیمنس به عنوان فراهم آوردند بخش بزرگی از نیاز آنها به کمپرسورها و توربین های گازی عمل می کرد.

برچسب هاانرژی امروز زیمنس (Siemens)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز زیمنس Siemens آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز گذشته (۵ اردیبهشت) در جریان سفر عملیاتی خود به عسلویه با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع‌آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، گفت: این شرکت متعهد شده است امسال بخشی از مشعل‌های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری شوند، همچنین بخش دیگری از مشعل‌های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تأمین می‌کنند، تا سه سال آینده مهار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل‌های گازی ادامه داد: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه‌ای است که مشعل‌ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید، طرح‌ها و پروژه‌ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می‌شود، تصریح کرد: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به بهره‌برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، تاکید کرد: امسال ۱۲ طرح از طرح‌های پتروشیمی عملیاتی می‌شوند که افزون بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در زمینه ارزآوری نیز نقش‌آفرین خواهند بود. صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

کد خبر 6088531

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی