Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:32:29 GMT

امضای  قرارداد فرزاد B در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۰۱۳

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در مراسم امضای قرارداد طرح توسعه و بهره برداری میدان نفتی یاران با بیان اینکه با وجود مشکلات متعدد و همچنین شرایط تحریمی اوضاع میادین مشترک به نتیجه رسیده است، گفت: جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی چندی پیش با حضور رئیس جمهور نصب شد این در حالی است که بخش دریایی فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز به اتمام رسیده و بخش خشکی آن نیز امسال تکمیل و به نتیجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درباره میدان بلال هم باید گفت قرارداد مربوط به آن به زودی منعقد شده و فرآیند اجرایی آن تکمیل می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، میدان گازی فرزاد B نیز معین شده و قرارداد آن در آینده نزدیک امضا خواهد شد.

کرباسیان با اعلام اینکه اوضاع میدان یادآوران و آزادگان در آینده نزدیک تعیین تکلیف و قرارداد آن اجرا می‌شود، اظهار داشت: درباره ۳۳ پروژه نگهداشت و افزایش برداشت میادین نیز باید گفت به زودی تعیین تکلیف آن نهایی می‌شود.

ادامه دارد...

کد خبر 4970796 عرفانه تاجیکی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود کرباسیان شرکت ملی نفت ایران پارس جنوبی ویروس کرونا قیمت دلار بورس بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی بازار سهام وزارت راه و شهرسازی مصرف برق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته دچار مصدومیت شد در این فصل تا این جای کار نتوانست برای استقلال به میدان برود، اما پول خود را کامل خواهدگرفت.

ماجرا از این قرار است که استقلال نام وی را از فهرست خارج کرده است و او اکنون در تمرینات حضور دارد ولی نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود و همین موضوع باعث شده است این بازیکن پول قرارداد این فصل خود را دریافت کند و به واقع استقلال به بازیکنی که در فهرست حضور ندارد باید پول بدهد.

اینکه باشگاه با وی بر سر دریافتی توافقی داشته است یا خیر مشخص نیست، اما احتمال می‌رود بخشی از قرارداد این بازیکن با توافق کسر شود و برای فصل آینده قراردادی جدید منعقد شود.

کد خبر 841007 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پوچتینو: لاویا حین امضای قرارداد با چلسی مصدوم بود
  • امضای قرارداد ساخت قطعه چهام راه آهن خواف-هرات با شرکت روسی
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما
  • امضای قرارداد احداث ادامه خط آهن خواف- هرات در افغانستان
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک