Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@23:29:10 GMT

نارضایتی آمریکایی ها از عملکرد ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۰۴۹

نارضایتی آمریکایی ها از عملکرد ترامپ

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، دو سوم آمریکایی‌ها با نحوه مدیریت دونالد ترامپ در قبال بحران شیوع کروناویروس مخالفت کرده‌اند.

به نقل از پایگاه خبری هیل، بر اساس این نظرسنجی که از سوی ای‌بی‌سی-ایپسوس انجام شده، ۶۷ درصد پاسخگویان گفتند با نحوه مدیریت همه‌گیری کرونا از سوی رئیس جمهوری آمریکا مخالف هستند و همچنین ۳۳ درصد عملکرد او را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بحران جان بیش از ۱۳۰ هزار تن را در این کشور گرفته است.

این بالاترین میزان ابراز نارضایتی از پاسخ ترامپ به کووید-۱۹ از زمان آغاز همه‌گیری این بیماری است.

تاکنون میزان تایید عملکرد ترامپ بالای ۴۰ درصد بوده و در نظرسنجی قبلی که در ۱۷-۱۸ ژوئن انجام شده بود، درصد تایید او ۴۱ درصد بود. از آن زمان به بعد، روند شیوع ویروس کرونا در آمریکا تشدید شده و چندین ایالت این کشور به اجرای دوباره محدودیت‌های اقتصادی همچون تعطیلی دوباره بارها با هدف کند کردن شیوع این بیماری مجبور شده‌اند.

این افت هشت درصدی میزان تایید عملکرد ترامپ را می‌توان تا حدی به کاهش اقبال رای‌دهندگان مستقل به او نسبت داد. در اواسط ژوئن نرخ تایید عملکرد ترامپ در میان مستقل‌ها ۴۰ درصد بود حالا اما این میزان ۲۹ درصد است. در مقابل اما میزان مخالفت با ترامپ در میان این گروه مهم رای‌دهندگان از ۵۹ درصد به ۷۳ درصد افزایش یافته است.

حمایت از ترامپ در میان حامیان حزب خودش یعنی جمهوری‌خواهان نیز افت داشته است و در نظرسنجی جدید ۷۸ درصد جمهوری‌خواهان عملکرد رئیس جمهوری آمریکا در قبال همه‌گیری بیماری را تایید کردند، در حالی که در نظرسنجی قبلی این میزان ۹۰ درصد بود.

این نظرسنجی در تاریخ ۸-۹ ژوئیه با پرسش از ۷۱۱ بزرگسال و با حاشیه خطای ۴.۱ درصد انجام شده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی