Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده در فضای مجازی با تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منتخب یکی از حوزه های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده در فضای مجازی با تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منتخب یکی از حوزه های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب و اعلام کرد که کوچکترین درگیری و ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح‌ زیر  است:

باسمه تعالی

نظر به اینکه در پی تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منتخب یکی از حوزه های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی کانال ها در فضای مجازی، با انتشار برخی کلیپ های آرشیوی مربوط به حوادث سال های گذشته سایر مناطق، در صدد القای درگیری مسلحانه در گچساران هستند و از این رهگذر تحریک عواطف مردم در منطقه و پخش اخبار جعلی در سطح افکار عمومی کشور  را دنبال می کنند، ضمن تکذیب هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده به استان کهگیلویه و بویراحمد، به استحضار عموم مخاطبان، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی می رساند، همچنان که مردم شریف شهرستان گچساران و مناطق مجاور از نزدیک شاهد و ناظر رویدادها هستند، آرامش کامل در این منطقه برقرار و با مسئولیت شناسی گروه های مختلف مردم و چهره های مورد توجه افکار عمومی، و همچنین حمایت همه دستگاه ها از استمرار امنیت در سطح استان، کوچکترین درگیری و یا ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است.

بر این اساس، محتوای کلیپ های جعلی پخش شده مطلقاً کذب و فاقد هرگونه ارتباط زمانی و حتی مکانی با حوزه انتخابیه یادشده است.

بدیهی است در شرایط کنونی که همت مردم و مسئولان برای مبارزه با بیماری همه گیر کرونا و رفع آثار اقتصادی و اجتماعی این بیماری متمرکز شده است، تلاش های مذبوحانه برای ایجاد خدشه بر آرامش و ثبات و امنیت مناطق مختلف ایران عزیز، در پیشگاه ملت مردود است و مانع  اجرای وظایف قانونی دستگاه های مختلف در تامین امنیت و صیانت از آزادی های قانونی جامعه نخواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان گچساران گچساران وزارت کشور استان کهگیلویه و بویراحمد گچساران و مناطق هرگونه ارتباط فضای مجازی پخش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جواد مولایی با اشاره به زمان باقی مانده ۲۰ روزه تا مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار تنها حوزه انتخابیه در مازندران است که انتخابات مجلس دوازدهم آن به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار قائم شهر درباره تفاوت مرحله دوم انتخابات با مرحله نخست در این حوزه انتخابیه افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس درحوزه قاِئم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به همراه هفت حوزه دیگر کشور به صورت تمام اتوماتیک برگزار می‌شود.

مولایی با اشاره به فراگیری آموزش‌های لازم توسط مجریان انتخابات الکترونیکی گفت: ۷۳۵ دستگاه الکترونیکی احراز هویت و اخذ آرا تحویل حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار شده است.

فرماندار قائم شهر، هرگونه تبلیغات زود هنگام کاندیدا‌ها را تخلف دانست و بیان کرد: بر اساس قانون، روز ۱۳ اردیبهشت شروع تبلیغات قانونی نامزد‌های مرحله دوم مجلس دوازدهم است که تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای ۲۱ اردیبهشت مجاز به تبلیغات خواهند بود.

مولایی تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار را ۴۱۸ شعبه اعلام کرد که با تمهیدات به عمل آمده و آمادگی هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی و دیگر عوامل، انتخابات مرحله دوم مجلس روز ۲۱ اردیبهشت در این حوزه برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است؛ در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار از بین چهار کاندیدا، با مشارکت و آرای مردم در روز ۲۱ اردیبهشت دو نفر با کسب اکثریت آراء به عنوان نمایندگان منتخب این حوزه به مجلس دوازدهم راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم