Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: ۴۵۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده در هفته بهزیستی افتتاح و تحویل آنان می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابراهیم غفاری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بهزیستی با اشاره به برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته اظهار داشت: در استان حدود یک‌هزار انجمن، مرکز و موسسه داریم که در این هفته نشستی با آنها خواهیم داشت زیرا در طول سال بار زیادی از مسئولیت بر دوش آنهاست و به ارائه خدمات مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نشست ویدئوکنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی با فرزندان تحت سرپرستی برای بیان و بررسی فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بهزیستی است.

اختصاص زمین رایگان برای ساخت مسکن معلولان و زنان سرپرست خانوار300 واحد مسکن معلولان خراسان جنوبی در دست ساخت استکمک بلاعوض 380 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مسکن معلولان

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به افتتاح متمرکز دو هزار و 100 واحدمسکونی مددجویان در این هفته در سراسر کشور خاطرنشان کرد: 80 واحد مسکونی ویژه معلولان در استان نیز به بهر‌برداری می‌رسد. همچنین 450 واحد مسکونی مددجویانی که در سیل سال گذشته تخریب شده بود در هفته بهزیستی افتتاح و به مددجویان تحویل می‌شود.

وی افتتاح گروه همیار زنان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: با افتتاح این گروه، 28 گروه همیار زنان برای رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار در استان فعال می‌شود.

غفاری در ادامه افتتاح مرکز توانبخشی اختلال قلب در گرگان، افتتاح خانه‌های کوچک توانبخشی در استان، افتتاح ایستگاه کاهش آسیب در گرگان، افتتاح مرکز توانبخشی در علی آبادکتول، بهره‌برداری از 12 پروژه اشتغال‌زایی، افتتاح 5 مرکز مشاوره در گرگان، گنبدکاووس و علی آبادکتول را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در استان اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد که به مناسبت هفته بهزیستی خدماتی مانند فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی و غیره برای مددجویان رایگان است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به افتتاح مراکز مثبت زندگی گفت: 80 مجتمع‌ خدمات بهزیستی با عنوان مثبت زندگی در سطح استان پیش‌بینی کردیم؛ پرونده همه مستمری‌بگیران در استان که حدود 40 هزار نفر هستند به این مجتمع‌ها واگذار می‌شود تا همه خدمات به صورت الکترونیکی ارائه شود.

انتهای پیام/582/س

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... پرداخت وام بلاعوض توسط بنیاد مستضعفان برای مسکن معلولان برای احداث مسکن معلولان در کهگیلویه زمین نداریم ۵۰ واحد مسکن معلولان و زنان سرپرست خانوار در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن معلولان هفته بهزیستی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم