Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  تسنیم، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۱ تیر ۱۳۹۹ و در راستای تأمین منابع مالی مورد نیاز برای بهسازی فضاهای سکونتی و نوسازی مسکن روستایی، سقف فردی تسهیلات اعطایی برای نوسازی و بهسازی ۲۰۰ هزار واحد را مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹ تعیین کرد.

هیئت وزیران همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را مکلف کرد نسبت به تعیین بانک های عامل و سهمیه آنها برای پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر (۰۰۰ ر۲۵) نفر با ضمانت سفته زنجیره ای در سال ۱۳۹۹ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سود سهم متقاضی برای این تسهیلات (۵) درصد است و سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت یارانه سود (مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار) برای دوره مشارکت مدنی و فروش اقساطی و مانده مطالبات معوق شامل اصل و سود تسهیلات موضوع این تصویب­نامه را تضمین و تعهد می نماید که هزینه­ های یاد شده را پس از اعلام بانک مرکزی از محل منابع مصوب مربوط در قانون بودجه سنواتی به بانک های عامل پرداخت نماید. این تضمین نافی مسئولیت بانک های عامل در وصول مطالباتشان نیست.

هیئت وزیران همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را مکلف کرد با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، سهم استانی تسهیلات را تعیین و بر اساس سهمیه ابلاغ شده توسط بانک مرکزی، نسبت به توزیع سهمیه بانک های عامل به تفکیک استان، شناسایی متقاضیان واجد شرایط، معرفی آنان جهت دریافت تسهیلات و نظارت بر ساخت و ساز در چارچوب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان (نظام فنی و روستایی) و رعایت استانداردهای صرفه جویی انرژی اقدام کند.

کد خبر 529757 برچسب‌ها دولت دوازدهم مسکن - وام مسکن اسحاق جهانگیری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم مسکن وام مسکن اسحاق جهانگیری بانک های عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد

امتداد - بانک توسعه تعاون سال گذشته 20 هزار و 88 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد:در طول ۱۲ ماه سال گذشته شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور ۹۷۹۴ فقر تسهیلات ازدواج پرداخت کرده اند.

محمد شیخ حسینی افزود:سهمیه تسهیلات ازدواج بانک توسعه تعاون در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد ریال بود که عملکرد شعب بانک توسعه تعاون نشان می دهد که بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات پرداخت شده است.
وی ادامه داد:بانک توسعه تعاون یکی از بانک پیشرو در زمینه عمل به مصوبه تسهیلات تکلیفی است به گونه ای که سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد تکالیف خود در تسهیلات ازدواج عمل کرده ایم.
شیخ حسینی بیان کرد: در حوزه تضمین تسهیلات ازدواج بر اساس مصوبه بانک مرکزی یک ضامن از متقاضی گرفته شد.
وی اظهار کرد:بر اساس مصوبه ابلاغی بانک مرکزی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها از ابتدای سال ۹۸ بوده مبلغ «۱۸۰ میلیون تومان» و برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال مبلغ «۲۲۰ میلیون تومان» تعیین شده بود.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: به هر یک از زوجین که مشمول ماده (۵۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باشند، مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق گرفت.
به گفته شیخ حسینی،متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج‌ها زیر ۲۵ سال و در زوجه‌ها زیر ۲۳ سال ‌باشد و مشمول ماده (۵۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران بودند، مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اختصاص یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • سقف تسهیلات مسکن جوانان افزایش می‌یابد
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • کیفیت، خط قرمز بنیاد مسکن است/ مردم از فرصت تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کنند
  • نظرآباد و اشتهارد دارای بیشترین بافت فرسوده روستایی در البرز هستند
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز
  • مصوبه حقوق کارگران ۱۴۰۳ لغو می‌شود؟