Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@09:34:48 GMT

جوانان استقلال، عصای دست فرهاد می شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۳۰۷

جوانان استقلال، عصای دست فرهاد می شوند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رکیبی که امروز فرهاد مجیدی مقابل تراکتور به میدان خواهد فرستاد قطعا یکی از عجیب ترین استقلال ها چند وقت اخیر خواهد بود. اگرچه 5 بازیکن مبتلا به کرونا با بهبودی کامل به تمرینات برگشتند اما بعید است سرمربی استقلال حاضر شود این نفرات را با یک جلسه تمرین به زمین بفرستد و به همین خاطر باید تغییرات گسترده ای در تیمش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چنین شرایطی قطعا بازیکنان جوانی که کمتر در بازی های قبلی فرصت حضور پیدا کردند، می توانند با انگیزه های زیاد وارد زمین شوند. بازیکنانی مثل محمد بلبلی، شاهین طاهرخانی، سینا خادم پور و ... که از گذشته انگیزه زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشتند و به نظر می رسد مجیدی امروز به آنها زمان بیشتری برای حضور در ترکیب را بدهد.


از طرف دیگر با توجه به حساسیت زیادی دیدار استقلال و تراکتور این جوان ها فرصت خوبی پیدا خواهند کرد تا خودشان را نشان بدهد و در ترکیب تیم شان با درخشش به مهره ای تاثیرگذار تبدیل شوند.

351 / 351 فرهاد مجیدی استقلال لیگ نوزدهم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده‌ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی