Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات تعویض خط لوله ۱۴ اینچ انتقال فرآورده مسیر کرمان - رفسنجان به‌منظور حذف انشعاب غیرمجاز ایجادشده اجرایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه جنوب شرق، سید امین آل‌طه، رئیس واحد نگهداری و تعمیرات خط منطقه گفت: طبق گزارش‌های ارسالی از سوی بهره‌برداران تأسیسات کرمان مبنی بر افت فشار فرآورده پس از پایش مسیر خط در نهایت طی گشت‌زنی، نیروهای حراست منطقه متوجه تردد ماشین مشکوک شده و پس از آن موفق به کشف انشعاب غیرمجاز روی خط ۱۴ اینچ انتقال فرآورده مسیر کرمان - رفسنجان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از گزارش واصله و اخذ مجوز از کنترل مرکزی ستاد و توقف خط نفت‌گاز در نخستین فرصت نیروهای عملیاتی این واحد با امکانات و تجهیزات به محل مورد نظر مراجعه و اقدام به حفاری در کیلومتر ۷۳ مسیر خط ۱۴ اینچ اصلی و تخلیه خط به‌وسیله پیگرانی کردند.

آل طه تاکید کرد: در مرحله بعد پس از حصول اطمینان از تخلیه کامل این خط لوله، نسبت به برشکاری سرد لوله ۱۴ اینچ به‌وسیله دستگاه برش سرد به تعداد دو سر اقدام شد و در مرحله بعد پس از ایمن‌سازی دو سر لوله به وسیله مسدود کردن آنها و برش یک عدد نیپل ۱۴ اینچ پس از فیتاپ کردن لوله به‌وسیله کلمپس‌ها نسبت به جوشکاری لوله اقدام شد.

رئیس واحد نگهداری و تعمیرات خطوط لوله منطقه اظهار کرد: این عملیات در کمترین زمان ممکن و کمتر از ۲۴ ساعت بدون هیچ‌گونه ریخت‌وپاش فرآورده‌های نفتی و با ایمنی بسیار بالا انجام شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: تعویض خط لوله ۱۴ اینچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله محمدی فیروزجایی ظهر سه شنبه در نشست با نماینده منتخب ساری و میاندورود در مجلس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در انتقال خون مازندران به چالش‌ها و مشکلات مالی و کمبود منابع انسانی در انتقال خون استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: استان مازندران به دلیل داشتن ۴۷ مرکز درمانی و بیمارستان و حدود ۱۴ هزار بیمار خاص مانند تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی و همچنین گردشگر پذیری و تصادفات جاده‌ای و.. یکی از استان‌های پرمصرف خون و فرآورده‌های خونی در کشور به شمار می‌رود و انتقال خون مازندران موظف به تأمین خون این بیماران و مراکز درمانی است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش مراکز درمانی و تخت‌های فعال بیمارستانی در استان و افزایش روز افزون نیاز به خون و فرآورده‌های خونی، حمایت و توجه ویژه نمایندگان استان را در ترویج فرهنگ اهدای خون و همچنین رفع مشکلات بودجه‌ای و منابع انسانی انتقال خون خواستار شد.

عالیه زمانی نماینده منتخب مردم شهرستان ساری و میاندرود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان خدوم انتقال خون در راستای تأمین نیازهای خونی استان گفت: از آنجایی که رشته تخصصی ام بیهوشی و مراقبت‌های ویژه است، به نقش و جایگاه حساس انتقال خون در تأمین سلامت و حیات بیماران کاملاً واقف هستم و تا جایی که بتوانم در رفع موانع از انتقال خون حمایت می‌کنم.

کد خبر 6086436

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان