Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، سهیلا شیخی اظهار داشت: این تعداد شامل ۶۹۸ کودک و ۵۳۵ نوجوان است که در ۶۹ گروه کودک و نوجوان از خدمات این کانون در دوران شیوع کرونا به صورت غیر حضوری از خدمات کانون پرورش فکری این استان بهره‌مند شدند.

وی افزود: این فعالیت‌ها دو هزار و ۷۲۳ مورد شامل یک هزار و ۶۷۶ فعالیت فرهنگی، ۶۴۵ فعالیت هنری و ۴۰۲ فعالیت ادبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان ادامه داد: مربیان این کانون در دوره شیوع ویروس کرونا (اسفند ۱۳۹۸ تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹) برای جلب مشارکت اعضای در پویش در خانه بمانیم و مهار ویروس کرونا، یک هزار و ۸۳۳ اثر فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فضای مجازی تولید کردند.

شیخی یادآور شد: آثار تولید شده شامل ۴۹۴ مورد شعر و ادبیات، ۴۱ قطعه عکس، ۲۷ مورد انیمیشن و فیلم، ۳۸۹ اثر هنرهای تجسمی، ۴۷ اثر هنرهای نمایشی، پنج مورد سرود، ۱۳۸ مورد بازی و سرگرمی، ۴۶۱ اثر کاردستی و اریگامی و ۲۳۱ مورد قصه گویی است.

کد خبر 4970602

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اوقات فراغت شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تهیه بانک اطلاعاتی خدمیاران حافظ قران کریم، تقویت گروه‌های سرود، کار‌های فرهنگی و تربیتی، برگزاری مراسم قرار هشتم و فعالیت ۳۰۰ خادمیار در حوزه سلامت از فعالیت‌های خادمیاران رضوی در استان یزد است. 

استانداریزد در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های متعدد خادمیاران، توسعه خدمت را در این حوزه بسیار ارزشمند دانست و در خصوص تقویت این فعالیت‌ها قول مساعد داد.


فاطمی همچنین در خصوص نامگذاری سال بعنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار امیدواری کرد همه تلاش‌ها در این راستا باشد

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • اشتغال‌زایی برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان کردستان
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد