Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@12:59:53 GMT

دروازه بان پرسپولیس: رکوردهای من اتفاقی نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۷۶۳

دروازه بان پرسپولیس: رکوردهای من اتفاقی نیست

بوژیدار رادوشوویچ، در دیدار برابر ماشین‌سازی نهمین بازی فصل خود را تجربه کرد و مانند مسابقات قبل برای پرسپولیس خوش یمن بود و بار دیگر سرخپوشان با حضور این دروازه بان برنده مسابقه بودند.

رادو در 9 بازی که برای پرسپولیس به میدان تنها یک گل دریافت کرده است و رکورد خوبی در اختیار دارد.  این دروازه‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد مسائل مختلف از جمله بازی با ماشین سازی، حفظ رکورد کلین‌شیت‌ و پیروزی‌هایش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با ماشین‌سازی چطور بود؟
بازی خوبی بود. توانستیم کنترل این مسابقه را در اختیار داشته باشیم و از طرفی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. هدف مان کسب پیروزی در این بازی بود که به آن رسیدیم.

پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه بهتر می‌برد. دلیلش چیست؟
در همه مسابقات هدف ما تنها رسیدن به پیروزی است. به همه مسابقات چه داخل و چه خارج از خانه به یک چشم نگاه می‌کنیم. هیچ تیمی را داخل و یا خارج از خانه دست کم نمی‌گیریم.

البته هر روز  که می‌گذرد بیشتر به کسب جام نزدیک می‌شوید؟
درست است اما تا آخرین بازی لیگ و تا زمانی که جام را لمس نکردیم، خودمان را قهرمان نمی‌دانیم. ثابت کردیم که همدل هستیم و به اعتقاد من پرسپولیس و هوادارانش شایسته کسب چهارمین قهرمانی متوالی هستند.

اما اختلاف امتیاز زیاد شما با سایر تیم ها تقریبا این قهرمانی را قطعی کرده است.
درست است. ما برای قهرمانی قاطعانه تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم بدون هیچ حرف و حدیثی و مقتدرانه قهرمان شویم.

به نظر می‌رسد این نتایج پرسپولیس، به خوبی جواب برخی منتقدان را می‌دهد؟
حرف‌های زیادی پشت تیم زدند اما پرسپولیس در زمین حرفش را می‌زند و قدرت خودش را ثابت می‌کند. هر کس هم در حال حاضر حرفی دارد، به جایگاه پرسپولیس در جدول و اختلاف امتیاز نگاهی بیاندازد.

در بازی برابر ماشین‌سازی توانستی بار دیگر کلین‌شیت کنی.
از این موفقیت خوشحالم. البته این کلین‌شیت‌ زحمت کل تیم است و نباید آن را به پای من نوشت. ما یک تیم هستیم و همه کارها را به صورت گروهی انجام می‌دهیم. البته موفقیت تیم از ثبت کلین شیت مهم تر است.

در این فصل در تمام دیدار هایی که برای پرسپولیس به میدان رفتی تیم به پیروزی رسیده است.

از این موضوع خوشحالم. البته توجهی به رکورد ندارم اما وقتی که مقتدرانه قهرمان شویم این موضوع بیش از هر چیز دیگر برای ما خوشحال کننده خواهد بود.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ماشین سازی کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور: ترکمنستان در حد و اندازه ایران نبود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازی کردن در چمن مصنوعی برای تیم ایران که حتی تمریناتش را در چمن طبیعی انجام می دهد کار راحتی نبود و این مساله سبب افت کیفیت بازی با ترکمنستان شده بود.

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی، اظهار کرد: بازی چون در چمن مصنوعی برگزار شد از کیفیت خوبی برخوردار نبود. هر چند تیم ایران خیلی برتر از ترکمنستان بود و در دقایق پایانی نیمه اول توسط قایدی و با همکاری مهدی طارمی دروازه حریف باز شد.

وی گفت: ترکمنستان تیمی نبود که برای ایران مشکل ساز باشد. بنابراین نسبت به بازی رفت و برای حفظ آبرو برابر تماشاگران تلاش می کرد تا گل کمتری بخورد.

اکبرپور تصریح کرد: در دور برگشت کادر فنی با تغییراتی که در چند پست ایجاد کرده بود بیشتر ترجیح داده بود از بازیکنان جوان استفاده کند و کمتر از بازیکنان باتجربه بهره بگیرد که کار به جا و درستی بود.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: بازی کردن در چمن مصنوعی شرایط خاص خود را دارد و این موضوع برای تیم ایران که حتی تمریناتش را نیز در چمن طبیعی انجام می دهد کار را سخت کرده بود.

وی افزود: چمن طبیعی با مصنوعی فرق می‌کند و این مساله روی عملکرد تیم ایران تاثیر نامطلوبی گذاشته بود و سبب شد که نتواند گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کند.

اکبرپور در پایان با بیان اینکه «ترکمنستان از نظر فنی خیلی پایین‌تر از ایران بود،» گفت: ترکمنستان تیمی نبود که دروازه ایران را تحت فشار قرار دهد و ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اگر به دروازه حریف فشار بیشتری وارد می‌کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • گل به خودی بازیکن لتونی مقابل لیختنشتاین در ثانیه 14 بازی! / فیلم
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • اکبرپور: ترکمنستان در حد و اندازه ایران نبود
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!