Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، با صدور اطلاعیه ای ضمن تکذیب هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده در بخشی از فضای مجازی با تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منتخب یکی از حوزه های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با صدور اطلاعیه ای ضمن تکذیب هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده به استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: آرامش کامل در شهرستان گچساران برقرار و با مسئولیت شناسی گروه های مختلف مردم و چهره های مورد توجه افکار عمومی و همچنین حمایت همه دستگاه ها از استمرار امنیت در سطح استان، کوچکترین درگیری و یا ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

نظر به اینکه در پی تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منتخب یکی از حوزه های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی کانال ها در فضای مجازی، با انتشار برخی کلیپ های آرشیوی مربوط به حوادث سال های گذشته سایر مناطق، در صدد القای درگیری مسلحانه در گچساران هستند و از این رهگذر تحریک عواطف مردم در منطقه و پخش اخبار جعلی در سطح افکار عمومی کشور  را دنبال می کنند، ضمن تکذیب هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده به استان کهگیلویه و بویراحمد، به استحضار عموم مخاطبان، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی می رساند، همچنان که مردم شریف شهرستان گچساران و مناطق مجاور از نزدیک شاهد و ناظر رویدادها هستند، آرامش کامل در این منطقه برقرار و با مسئولیت شناسی گروه های مختلف مردم و چهره های موردتوجه افکار عمومی، و همچنین حمایت همه دستگاه ها از استمرار امنیت در سطح استان، کوچکترین درگیری و یا ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است.

بر این اساس، محتوای کلیپ های جعلی پخش شده مطلقاً کذب و فاقد هرگونه ارتباط زمانی و حتی مکانی با حوزه انتخابیه یادشده است.

بدیهی است در شرایط کنونی که همت مردم و مسئولان برای مبارزه با بیماری همه گیر کرونا و رفع آثار اقتصادی و اجتماعی این بیماری متمرکز شده است، تلاش های مذبوحانه برای ایجاد خدشه بر آرامش و ثبات و امنیت مناطق مختلف ایران عزیز، در پیشگاه ملت مردود است و مانع  اجرای وظایف قانونی دستگاه های مختلف در تامین امنیت و صیانت از آزادی های قانونی جامعه نخواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد گچساران و مناطق هرگونه ارتباط پخش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم و امید است این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از مناطق عمقی شهرستان بوکان اظهار کرد: رزمندگان ما از روحیه بسیار خوبی در راستای برقراری امنیت پایدار در منطقه برخوردار بوده و در حال تلاش برای تأمین امنیت برای مردم هستند.

وی افزود: بخش اعظم نیروهای تأمین کننده امنیت در این منطقه از بسیجیان و رزمندگان بومی منطقه هستند که این نشان‌دهنده عشق به انقلاب اسلامی و مردم در این خطه از سرزمین عزیز ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم که این مهم مرهون فداکاری شبانه‌روزی رزمندگان اسلام از بسیجیان گرفته تا پاسداران و سربازان است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: امید است خداوند به همه ما توفیق سربازی در راه اسلام را عنایت کند تا این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

وی ادامه داد: امنیتی که با رشادت‌های رزمندگان بسیجی در منطقه حاصل شده است، امید است سبب گشایش‌های مهمی در حوزه اقتصادی و آبادانی منطقه باشد.

کد خبر 745845

دیگر خبرها

  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها
  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت
  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • ببینید | درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اطراف اصفهان
  • درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان | وزیر امنیت ملی: مسخره بود! + ویدئو
  • ناامنی غذایی در انتظار بیش از ۱۵ میلیون افغانستانی
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • گلستان در قیمت گذاری گندم مظلوم واقع شده است